خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

از کشف مواد غذایی غیر بهداشتی در یک میوه فروشی تا پلمپ رستورانی که از گوشت فاسد استفاده می کرد

مشروح مهمترین خبرهای شرکت تعزیرات حکومتی را در این بسته خبری بخوانید. تعزیرات حکومتی | مواد غذایی | رستوران | دانشگاه |

از کشف مواد غذایی غیر بهداشتی در یک میوه فروشی تا پلمپ رستورانی که از گوشت فاسد استفاده می کرد

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضاییگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛در این بسته خبری به مهمترین اخبار شرکت تعزیرات حکومتی، در هفته ای که گذشت پرداخته می شود.
*رئیس تازه شرکت تعزیرات حکومتی منصوب شد

عبارات مهم : تعزیرات حکومتی – مواد غذایی

ابتدای هفته،حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، با صدور حکمی، مهدی امیری اصفهانی را به سمت ریاست شرکت تعزیرات حکومتی منصوب کرد، پیش از این عبدالعلی میرکوهی ریاست شرکت را به عهده داشت.
در حاشیه این تودیع و معارفه میرکوهی گفت: ضرورت هایی که باعث شد حضرت امام دستور تشکیل این شرکت را بدهند امروز زیاد و پررنگ تر شده است است ولی قوانین اولیه با زیاد کردن ضرورت ها اصلاح و تکمیل نشده و در نتیجه شرکت از نظر قانونی با ابهاماتی روبه رو است
وی افزود: نیاز جامعه به شرکت تعزیرات حکومتی در حالی پر رنگ تر شده است است که قوانین و مقررات اولیه پاسخگوی نیاز مردم نیست و باعث شده است این شرکت با خلاء قوانین مواجه شود،قوانین اولیه شرکت تعزیرات، مانع از پیگیری به تمام پرونده ها شده است است و در بعضی موارد، متخلف بعد از صدور رأی به دنبال ابطال رأی است و از طریق دیوان به رأی صادره اعتراض می کند.
* پلمپ رستورانی که از گوشت های فاسد استفاده می کرد
علی اکبر مختاری ، مدیر کل تعزیرات استان البرز اظهار داشت: در قالب گشت سیار به وسیله بازرسان تعزیرات استان البرز از یک رستوران دیدار به عمل آمد که در این بازرسی مشخص شد، این رستوران در تهیه و پخت غذا از گوشت های فاسد و غیربهداشتی استفاده کرده هست، به همین جهت پرونده تخلفاتی جهت رستوران تشکیل شد.
وی بیان کرد: گوشت های فاسد بعد از کشف به وسیله کارشناسان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی معدوم و رستوران پلمپ شد.
* کشف 3 تن خرمای غیر بهداشتی در جنوب تهران
بهمن حسن بیگی مدیر گشت سیار تعزیرات حکومتی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: گشت یکسان تعزیرات به همراه بازرسان اصناف و دانشگاه علوم پزشکی جهت بررسی اوضاع خرما به خیابان فتح در میدان اعدام اعزام شدندکه در این بازرسی مشخص شد، بنک دارها و عمده فروشان خرماهای غیر بهداشتی و فاسد را بسته بندی و در سطح بازار عرضه می کردند که به همین جهت 3 تن خرمای غیر بهداشتی و فاسد کشف و به منظور معدوم سازی به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شد.
* کشف مواد غذایی غیربهداشتی در یک میوه فروشی
حسن بیگی اظهار داشت: در پی گزارش های واصله، گشت سیار تعزیرات روز سه شنبه به منطقه سعادت آباد اعزام شد و در بازرسی از یک حلیم فروشی مشخص شد که این واحد علی رغم شایعاتی که در اینترنت انتشار یافته بود از پشم در تهیه حلیم استفاده نکرده است.
وی افزود:در ادامه از یک میوه فروشی بازرسی به عمل آمد و مشخص شد این واحد صنفی اقدام به عرضه و فروش میوه قاچاق و مواد غذایی غیربهداشتی همچون روغن زیتون، زیتون پرورده و رب گوجه می کند، که به همین جهت نسبت به معدوم سازی اقلام غیربهداشتی این واحد صنفی متخلف اقدام مورد نیاز صورت گرفت و با توجه به نداشتن پروانه، پرونده تخلفاتی تشکیل و جهت پیگیری به شعبه تعزیرات ارجاع شد.
وی ادامه داد:همچنین از یک مجتمع نان فانتزی و سنتی نیز بازرسی به عمل آمد که در این دیدار مشخص شد این واحد صنفی از جوش شیرین و رنگ غیرمجاز در تولید نان شیرمال استفاده می کند از این رو اخطار 48 ساعته پلمپ به واحد متخلف ابلاغ شد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: تعزیرات حکومتی | مواد غذایی | رستوران | دانشگاه | استفاده | رستوران | بهداشتی | پزشکی | پرونده | قوانین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *