خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

از نام گذاری اتوبان نیایش به نام آیت الله هاشمی تا هزینه 50 میلیون دلاری جهت ساخت یک کیلومتر مترو

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

از نام گذاری اتوبان نیایش به نام آیت الله هاشمی تا هزینه 50 میلیون دلاری جهت ساخت یک کیلومتر مترو

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

*نامگذاری بزرگراه نیایش به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی

مجتبی شاکری مدیر کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: بزرگراه و تونل نیایش به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری می‌شود.

از نام گذاری اتوبان نیایش به نام آیت الله هاشمی تا هزینه 50 میلیون دلاری جهت ساخت یک کیلومتر مترو

وی افزود: محسن هاشمی، فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی درخواست کردند که روز دوم شهریورماه، همزمان با تولد آیت الله هاشمی رفسنجانی، این نامگذاری و رونمایی انجام شود.

*هزینه ساخت هر کیلومتر مترو 50 میلیون دلار است

مازیار حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: جهت ساخت یک کیلومتر متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران حدود 50 میلیون دلار معادل 250 میلیارد تومان هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

*عده‌ای به نمایندگان مردم توهین می‌کنند

عبارات مهم : هاشمی رفسنجانی – ترافیک پایتخت
محمد حقانی مدیر کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: توجه به حقوق نمایندگان و صیانت به مثابه حفظ نظام و خطوط مهم جمهوریت و اسلامیت است.

وی افزود: اگر کسی عمدا به جایگاه نمایندگان مردم توهین کند به مثابه عدم توجه از جایگاه و ارزش نمایندگی هست، به همین علت باید مورد بررسی قرار گیرد.

*عملکرد شهرداری در خط 7 مترو را مثبت ارزیابی می کنم

عبدالحسین مختاباد عضو شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: عملکرد شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران را در ساخت خط هفت متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران مثبت ارزیابی می‌کنم آیا که ساخت این خط مسئله و غیر قابل باور بود.

*گزارش های تاریخ گذشته در شورا قرائت می شود

رضا تقی‌پور سخنگوی شورای اسلامی پایتخت کشور عزیزمان ایران با اینکه گزارش‌های تاریخ گذشته که منبع رسمی هم ندارد در شورا خوانده می‌شود، گفت: بدون تردید نباید بحث‌های خام را به روزنامه‌ها بکشانیم آیا که این امر تنها باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود.

از نام گذاری اتوبان نیایش به نام آیت الله هاشمی تا هزینه 50 میلیون دلاری جهت ساخت یک کیلومتر مترو

*پرونده تاکسی های فرسوده تا آخر سال بسته می شود

مازیار حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: پرونده تاکسی‌های فرسوده تا آخر سال بسته می شود و هیچ تاکسی مستعملی در سال آینده در ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی وجود نخواهد داشت.

*متروی خط ۷ ایمن و استاندارد است

محسن سرخو مدیر کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: بعضی با بهانه تراشی بی علت از متروی خط ۷ موجب نگرانی مردم می‌شوند، در حالی که این مسیر ایمن و استاندارد است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

*مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران در مرز ورشکستگی است

علیرضا دبیر مدیر کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران با اقدامی که دولت انجام داده و بدهی خود را به شهرداری پرداخت نکرده، در حال ورشکستگی است.

*احداث دو زیرگذر دزاشیب و چمران بدون مصوبه شورا است

محسن سرخو مدیر کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: ساخت دو زیرگذر دزاشیب و چمران در برنامه پنج‌ساله دوم شهرداری و همچنین بودجه‌های هر سال دیده نشده است.

از نام گذاری اتوبان نیایش به نام آیت الله هاشمی تا هزینه 50 میلیون دلاری جهت ساخت یک کیلومتر مترو

*مترو و بزرگراه‌های پایتخت کشور عزیزمان ایران مطابق برنامه توسعه می‌یابد

مهدی چمران مدیر شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: برنامه طرح های توسعه خطوط مترو و گسترش اتوبان های پایتخت کشور عزیزمان ایران آماده شده است و در انتظار تصویب و تعیین بودجه است.

*شهرداری فعالیت شورایاری را متوقف کرده است

مرتضی طلایی نایب مدیر شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در چند محله فعالیت شورایاری‌ها را متوقف کرده است.

اختصاص سوله مدیریت بحران جهت ساخت خندوانه

رحمت اله حافظی مدیر کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: مدیریت بحران کاربری سوله های اختصاصی را عوض کردن داده است.

سوال از شهردار، توهین به او نیست

عباس جدیدی عضو شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: بعضی تصور می‌کنند که پرسش از شهردار توهین به او است ولی ما بر اساس سوگندی که یاد کرده ایم متعهد به پیگیری امور شهری هستیم.

باغ کتاب پایتخت کشور عزیزمان ایران قطب فرهنگی کشور است

مهدی چمران مدیر شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: باغ کتاب شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران می تواند قطب فرهنگی نیرومند جهت کشور باشد، به همین علت امیدوارم مردم از این مجموعه استفاده بهینه کنند.

*مدیریت آینده شهری یادگیری و آموختن را در شهر نهادینه کند

معصومه آباد عضو شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: امیدواریم مدیریت آینده شهری نیز بتواند زیرساخت‌های فرهنگی را در شهر نهادینه کند.

*لزوم ایجاد پیوست ترافیکی جهت مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی تپه‌های عباس‌آباد

ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: پیوست ترافیکی جهت مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی که در تپه‌های عباس‌آباد ساخته شده است است ایجاد شود.

وجود 17 هزار ساختمان ناایمن در تهران

معصومه آباد عضو شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به بازدیدها صورت گرفته از بعضی از ساختمان‌های تهران، گفت: 17 هزار ساختمان ناایمن در پایتخت کشور عزیزمان ایران داریم.

*بانک ها به دنبال خرید زمین و ساخت و ساز در باغات

محمد حقانی مدیر کمیته محیط زیست شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با تأکید بر این که بانک‌ها حق ندارند در شهر ساخت‌وساز کنند، گفت: بسیاری از بانک‌ها در حال ورشکست شدن هستند به خاطر اینکه به سراغ خریدن زمین و همچنین باغات رفته‌اند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: هاشمی رفسنجانی | ترافیک پایتخت | شورای اسلامی | محسن هاشمی | شورای شهر | سال آینده | شهرداری | مدیریت | برنامه | ایران | مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *