خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

از خرید بیمه سربازی تا جایگزینی کارت ملی به جای دفترچه درمان

با یک کلیک از مهمترین اخبار شرکت تامین اجتماعی در هفته ای که گذشت مطلع شوید.

از خرید بیمه سربازی تا جایگزینی کارت ملی به جای دفترچه درمان

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ در این بسته خبری به مهمترین اخبار شرکت تامین اجتماعی در هفته ای که گذشت، پرداخته می شود
* خرید بیمه سربازی با پرداخت حق بیمه

عبارات مهم : الکترونیکی – سربازی

سید تقی نوربخش مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی گفت: مشمولان خدمت سربازی می توانند بیمه 2 سال خدمت را پرداخت کنند تا این 2 سال به سوابق بیمه ای آن ها افزوده شود. البته اگر فردی کسری خدمت هم داشته باشد به میزان مدت زمانی که خدمت کرده است با پرداخت هزینه، می تواند بیمه خدمت خود را خریداری کند.
گفتنی هست؛ میزان پرداخت خرید حق بیمه خدمت جهت متقاضیان تفاوت دارد و به ازای هر ماه با توجه به میزان دستمزد و حقوق، متقاضی باید هزینه ای پرداخت کند.
* کارت ملی جایگزین دفترچه های درمان

محمد تقی خسروانی مقدم، مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در خصوص جایگزینی کارت ملی به جای دفترچه درمان گفت: یکی از کارها مهم در حوزه درمان، از بین بردن دفترچه درمان از مراکز ملکی است،البته جهت این کار بزرگ با موانع و مشکلاتی مواجه هستیم.
وی تاکید کرد: مهمترین خدمات به جامعه پزشکی راه اندازی سیستم” پکس “است که از این بعد تصویر های رادیولوژی و تصویربرداری بیماران از راه دور و به صورت مجازی بررسی و نتیجه و جواب تصویر اعلام می شود.
*اجرای نسخه الکترونیکی در 360 مرکز درمانی
همتی معاون سابق درمان شرکت تامین اجتماعی با اشاره به اینکه در سال ٩٦ از بین بردن دفترچه درمان کلید خورد و نسخه الکترونیکی جایگزین آن شد،گفت :در شروع در ١٠ استان پرونده دفترچه درمان بسته شده است و در مجموع در ٣٦٠ مرکز درمانی و ٨٢ بیمارستان، نسخه الکترونیکی اجرایی شده است است.
وی با بیان اینکه مسئولان باید به کنترل هزینه های نظام سلامت توجه خاص ای داشته باشند،گفت: جهت سال ٩٦ در حدود ١٩ هزار میلیارد تومان بودجه درمانی آینده نگری شده است است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: الکترونیکی | سربازی | تصویر | درمانی | تامین اجتماعی | نسخه الکترونیکی | بیمارستان | رادیولوژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *