خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

از تمهیدات خاص هلال احمر در سالگرد ارتحال امام(ره) تا تأمین 100 هزار دارو

از تمهیدات خاص هلال احمر در سالگرد ارتحال امام(ره) تا تأمین 100 هزار دارو از مهمترین رویدادهای هلال احمر در هفته گذشته بود.

از تمهیدات خاص هلال احمر در سالگرد ارتحال امام(ره) تا تأمین 100 هزار دارو

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاونگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ از تمهیدات خاص هلال احمر در سالگرد ارتحال امام(ره) تا تأمین 100 هزار دارو از مهمترین رویدادهای هلال احمر در هفته ای که گذشته بود که رسانه ای شد.

عبارات مهم : امدادونجات – استاندارد

*خدمت رسانی 700 امدادگر در ایام ارتحال امام (ره) به زائران

سلیمی مدیر شرکت امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت:700 نفر از امدادگران شرکت امداد و نجات در حرم مطهر امام خمینی ( ره ) خدمت رسانی می کنند.
وی افزود:23 دستگاه آمبولانس، 4 اکیپ امدادی خدمت رسان، یک واحد اتاق عمل صحرایی با 2 فروند بالگرد هلال احمر به منظور خدمت رسانی به زائران در روز چهاردهم و پانزدهم خرداد تدارک دیده شده است هست.
مدیر شرکت امداد و نجات بیان کرد: امسال با توجه به تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان شاهد حضور زائران از استان های دور دست نخواهیم بود و فقط استان های البرز ، مرکزی ، قزوین ، قم و سمنان در این برنامه شرکت خواهند کرد.
*تامین 100 هزار واکسن تا 2 هفته آینده
مرعشی مدیر مرکز پزشکی جمعیت حج هلال احمر در خصوص واکسیناسیون زائران حج اظهار کرد: تا کنون هیچ گونه معاینه پزشکی یا واکسیناسیونی انجام نشده است آیا که مدیران کاروان ها پزشکان خود را جهت آموزش اعلام نکرده اند.
وی با بیان اینکه ده هزار واحد واکسن مننژیت در اختیار داریم، افزود: 100 هزار واحد واکسن تا دو هفته دیگر تحویل می گیریم که بعد از اعلام لیست پزشکان از سوی مسئولان کاروان ها کارها پزشکی انجام شود.
مدیر مرکز پزشکی حج جمعیت هلال احمر عنوان کرد: در نشست معاونین هلال احمر مقرر شد که صد هزار واکسن مننژیت وارد کشور و تحویل این مرکز شود. که این مهم را شرکت تدارکات جمعیت هلال احمر عهده دار می شود.

*سیگار جوانان پایتخت خاموش شد/ جایگزینی “امید “به جای یأس و پرداختن به اعتیاد
مسعود آسیما مسئول شرکت جوانان جمعیت هلال احمر در خصوص برگزاری همایش سیگار خاموش اظهار داشت: کانون دانشجویی شرکت جوانان هلال احمر در جهت اهداف هفت گانه هلال احمر، این همایش را برگزار کرده است.
وی در ادامه افزود: همایش سیگار خاموش در جهت “نه بزرگ” جوانان به اعتیاد بوده است و اندیشمندان زیادی از دانشگاه های متفاوت در این همایش حضور داشتند که با نشانه برطرف معضل اجتماعی برگزار شده است و در 3 روز(از چهارم تا ششم خردادماه) محققان ضمن طرح عنوان در کارگاهای تخصصی به راهکارهای حل این آسیب پرداخته اند.
مسئول شرکت جوانان هلال احمر گفت: در این همایش به صورت نمادین سیگارهایی که به دست جوانان داده شده است بود خاموش شد تا به اعتیاد “نه” بگویند.
*برگزاری بزرگترین گردهمایی در جماران/ تجدید بیعت با آرزوی بزرگ های امام راحل
مسعود آسیما دبیر ستاد گرامیداشت مراسم ارتحال امام ( ره ) در هلال احمر در خصوص تمهیدات جمعیت هلال احمر به منظور برگزاری خاص برنامه سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: بزرگترین گردهمایی با حضور 400 نفر از اعضاء جمعیت هلال احمر درروز دهم خرداد ماه در جماران برگزار می شود که ضمن تجدید بیعت با آرزوی بزرگ های امام راحل و مقام معظم رهبری با یادگار ایشان سید حسن خمینی دیداری برگزار می کنیم.
دبیر ستاد بزرگداشت برنامه های سالگرد ارتحال امام ( ره ) تصریح کرد: برگزاری مسابقه های کتابخوانی با محور وصیت نامه حضرت امام خمینی از دیگر کارها جمعیت خواهد بود.
وی بیان کرد: جوانان در روز و شب چهاردهم خرداد ماه با حضور منظم در حرم امام راحل و برگزاری ایستگاه های صلواتی و چاردهای سلامت به زائران خدمات رسانی می کنند.
*سگ های زنده یاب هلال احمر به آلمان می روند
تیم سگ های زنده یاب جمعیت هلال احمر به منظور فراگیری آموزش های تخصصی و همکاری های متقابل میان کشور عزیزمان ایران و آلمان اردوی 2 هفته ای را در آلمان برگزار می کند.
تعداد سرمربیان بین المللی سگ های زنده یاب جمعیت هلال احمر تا سال گذشته 2 سرمربی بود که این تعداد با برگزاری 4 دوره که 2 دوره در کشور عزیزمان ایران و 2 دوره هم در آلمان برگزار می شود، به 11 سرمربی ارتقا خواهد یافت.
در این دوره که با حضور 9 تیم از استان های تهران، اصفهان، کرمان، بوشهر، کرمانشاه، مشهد، شیراز و شرکت امدادونجات برگزار می شود؛ تیم سگ های زنده یاب هلال احمر به این توانایی و استاندارد خواهند رسید تا به آموزش کشورهای همسایه بپردازند و از سویی هم با یک پکیج مناسب به کشور عزیزمان ایران بیایند و در حوادث جان مردم را نجات دهند.
گفتنی هست؛ در این اردو، لباس فرم شرکت امدادونجات و پرچم کشور کشور عزیزمان ایران و جمعیت هلال احمر نیز در موزه صلیب سرخ آلمان قرار خواهد گرفت.
آخر خبر

واژه های کلیدی: امدادونجات | استاندارد | جوانان | برنامه | برگزاری | پزشکی | همایش | جمعیت | ایران | آلمان | زائران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *