خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

از برگزاری جشنواره های «تابستانه» در پایتخت تا ساختن فرهنگ جهت کم کردن مصرف

مهم ترین اخبار و رویدادهای معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران را با یک کلیک مشاهده کنید.

از برگزاری جشنواره های «تابستانه» در پایتخت تا ساختن فرهنگ جهت کم کردن مصرف

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ معاونت اجتماعی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی از جمله برگزاری جشنواره های «تابستانه» در پایتخت، غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان دختر خوابگاهی با ایجاد مراکز شهر دخت و ساختن فرهنگ جهت کم کردن مصرف مواد دخانی در منطقه یک بوده است.

*برگزاری جشنواره های «تابستانه» در پایتخت

مجتبی عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به خاص برنامه های ایام تابستان، اظهار داشت: جهت غنی سازی اوقات فراغت شهروندان برنامه های تابستان را در نظر گرفته ایم که از ۱٠ تیرماه شروع و تا ۱۸ شهریور ماه ادامه خواهد داشت، همچنین دو جشنواره خاص نیز در ایام دهه کرامت و دهه ولایت تدارک دیده شده است که در مناطق اجرا می شود.

وی از برپایی جشنواره دهه کرامت از اول تا ۲٠ مرداد ماه خبر داد و گفت: جشنواره دیگری نیز به مناسبت دهه ولایت در قالب خاص برنامه های فرهنگی از اول تا ۱۸ شهریور ماه همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) تا عید غدیر خم برگزار می شود.

از برگزاری جشنواره های «تابستانه» در پایتخت تا ساختن فرهنگ جهت کم کردن مصرف

*غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان دختر خوابگاهی با ایجاد مراکز شهر دخت

الهه عطایی مدیرکل امور بانوان شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار داشت: در نظر داریم براساس مخاطب سنجی در هر منطقه با توجه به اوضاع مالی، سطح فرهنگی و غیره زنان در آن منطقه برنامه ریزی‌های متفاوتی را انجام بدهیم که یکی از این کارها راه اندازی مراکز شهردخت است.

وی خاطر نشان کرد: نشانه از ایجاد مراکز شهردخت فراهم سازی شرایطی مطلوب جهت گذراندن و غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان دختر خوابگاهی است که بدون نیاز به طی کردن مسافت و هزینه های زیاد بتوانند از امکانات رفاهی این مراکز استفاده کنند.

*فرهنگ سازی جهت کم کردن مصرف مواد دخانی در منطقه یک تهران

سودابه سوداگر رئيس اداره سلامت منطقه یک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار داشت: در جهت ساختن فرهنگ کم کردن مصرف مواد دخانی، اداره سلامت شهرداری منطقه يک برنامه های فرهنگی و آموزشی را در مراکز عمومی و پر تردد شمال پایتخت کشور عزیزمان ایران به منظور آگاه سازی شهروندان نسبت به عنوان دخانيات و سلامت خانواده ها و همچنين جلب همکاری های مردمی در جهت ساختن فرهنگ جهت کم کردن مصرف مواد دخانی برگزار می کند.

وی گفت: همايش مردمی بررسی علل گرايش به مصرف دخانيات و آسيب های اجتماعی ناشی از آن با جلب همکاری های بين بخشی و دعوت از عموم شهروندان با حضور جمعی از اعضای کانون های پيشگيری از دخانيات ،کانون جوانان و اعضای منزل شهرياران جوان محلات ۲۷ گانه روز دوشنبه ۱۲ تيرماه در سالن همايش سرای محله دارآباد برگزار شد.

مهم ترین اخبار و رویدادهای معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران را با یک کلیک مشاهده کنید.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: برنامه ریزی | اوقات فراغت | فرهنگ سازی | شهرداری | دخانيات | جشنواره | برنامه | برگزاری | فرهنگ | سلامت | ساختن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *