خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

از افتتاح خط 7 مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران تا افتتاح زیرگذر ضربعلی‌زاده

شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در هفته ای که گذشت شاهد اخباری از جمله افتتاح زیرگذر ضربعلی‌زاده تا 2 ماه آینده، افتتاح خط 7 مترو بعد از انتخابات و غیره بوده هست.

از افتتاح خط 7 مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران تا افتتاح زیرگذر ضربعلی‌زاده

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در هفته ای که گذشت با اخبار متنوعی روبه رو بوده که از جمله آن ها می توان به افتتاح زیرگذر ضربعلی زاده تا 2 ماه آینده، افتتاح 7 ایستگاه خط 7 مترو در آینده ای نزدیک، هزینه 80 میلیاردی جهت افتتاح 20 پروژه عمرانی منطقه 21 اشاره کرد.
*افتتاح زیرگذر ضربعلی زاده تا 2 ماه آینده

عبارات مهم : شورای اسلامی – مجسمه سازی

جواد میرزاقلی شهردار منطقه 16 در مراسم بهره برداری از 114 پروژه شهرداری منطقه 16 گفت: زیرگذر ضربعلی زاده که تا چند سال گذشته مسدود مانده بود، طی 2 ماه آینده به بهره برداری می رسد و می تواند بار ترافیکی محله علی آباد و میدان بهشت را کم کردن دهد.
وی به افتتاح بوستان ترافیک در منطقه 16 اشاره کرد و گفت: بوستان ترافیک حدود 40 هزار و 800 متر مساحت دارد و بزرگترین بوستان ترافیک در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران است.
*افتتاح 7 ایستگاه خط 7 مترو در آینده ای نزدیک/ شورای حل اختلاف در خصوص زیاد کردن قیمت کرایه ها تصمیمی نگرفته است
مازیار حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در مراسم بهره برداری از 114 پروژه شهرداری منطقه 16 گفت: در آینده نزدیک خط 7 مترو با 7 ایستگاه و 22 کیلومتر مربع مساحت از میدان بسیج تا میدان صنعت افتتاح خواهد شد.
*جانمایی آثار هنری مجسمه سازی در سطح شهر تهران/مجسمه سازی می تواند به تولید و ترویج صلح کمک کند
عیسی علیزاده مدیرعامل شرکت زیباسازی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در مراسم نهایی هشتمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: برگزاری سمپوزیوم مجسمه سازی به کمک تولید و ترویج صلح آمده و توانسته نقش موثری در این زمینه ایفا کند.
وی افزود: آثار هنری ارزشمند از سمپوزیوم تا چندی دیگری در فضاهای عمومی و شهری به یادگار می ماند تا فرصتی جهت توجه به اثر هنری در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران شود.
*خط 7 مترو بعد از انتخابات افتتاح می شود
ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه عمرانی، ترافیکی و فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۲۱ گفت: هم اکنون شهر درگیر انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران هست، به همین علت افتتاح خط 7 مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران و ایستگاه های آن و خط 3 را به بعد از انتخابات موکول کردیم.
*منطقه ۲۲ به قطب گردشگری در بعد فرامنطقه ای تبدیل شده است است
قاسم مولایی شهردار منطقه ۲۲ در حاشیه آیین افتتاح ۵٠ طرح عمرانی، فرهنگی، ترافیکی و اجتماعی گفت: پروژه امتداد بزرگراه شهید حکیم غرب یکی از پروژه های فرا منطقه ای است که فاز دوم آن در منطقه ۲۲ واقع شده است است که تاکنون ۹٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملیات عمرانی آن با همکاری معاونت عمران و شهرسازی شهرداری انجام شده است است.
*مناطق مسکونی نباید در کنار مناطق صنعتی قرار بگیرند/ تحولات چشم گیر شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران غیر قابل انکار است
مهدی چمران مدیر شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در آیین مراسم افتتاح و بهره برداری از 20 پروژه عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی منطقه 21 برگزار شد، با بیان اینکه منطقه 21 یکی از مناطق خاص در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران محسوب می شود، گفت: این منطقه جزء مناطق صنعتی و مسکونی است که هر دو با یک تلفیق نامناسب در کنار یکدیگر قرار گرفتند که از نظر بنده منطقی نیست.
*هزینه 80 میلیاردی جهت افتتاح 20 پروژه عمرانی منطقه 21/ برطرف خطر آبگرفتگی و سیل در منطقه 21
جمال بافرانی شهردار منطقه 21 در مراسم افتتاح و بهره برداری از 20 پروژه منطقه 21 با بیان اینکه در آبان سال گذشته شاهد افتتاح 70 پروژه عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی و غیره بودیم، گفت: در جهت خدمات رسانی به شهروندان این منطقه 20 پروژه عمرانی، زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی را افتتاح و به بهره برداری رساندیم.
*رشد 33.9 درصدی تعداد پروانه های صادره در بافت های فرسوده در فروردین ماه 96
عباداله فتح اللهی مدیرعامل شرکت نوسازی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به زیاد کردن میزان بهره مندی شهروندان از تخفیفات عوارض صدور پروانه در بافت های فرسوده، گفت: تعداد پروانه های صادره در این بافت ها در فروردین ماه 96 در مقایسه با همین ماه در سال 95، 33.9% (نقطه به نقطه) رشد داشته هست. این در حالی است که درصد رشد تعداد پروانه های صادره در خارج از بافت فرسوده در همین بازه زمانی 17.3%- بوده است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شورای اسلامی | مجسمه سازی | مجسمه ساز | مجسمه ساز | شهرداری | ایستگاه | ترافیک | پروژه | مجسمه | ایران | ترافیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *