خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ازانتقاد قالیباف از غرض ورزی های سیاسی تا پرداخت حق بیمه عمر و حوادث آتش نشانان پلاسکو

با یک کلیک از مهمترین اخبار شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در هفته ای که گذشت، مطلع شوید.

ازانتقاد قالیباف از غرض ورزی های سیاسی تا پرداخت حق بیمه عمر و حوادث آتش نشانان پلاسکو

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ رایگان بودن مترو در روز جهانی قدس و بهره برداری از پروژه استانداردسازی جایگاه های سی ان جی در نیمه اول امسال از مهمترین اخبار شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در هفته ای که گذشت، بود.
*با واکنش‌ها سیاسی می گویند پل صدر مطالعه ندارد/ عده ای با اغراض سیاسی نسبت به کارهای ما قلم می زنند

عبارات مهم : ترافیک پایتخت – متروی تهران

محمد باقر قالیباف شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه در شرایط سخت مالی و پرسشها تحریم توانستیم خط هفت متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران را به بهره برداری برسانیم، گفت: در طول 12 سال گذشته هر لحظه تحت فشار تحریم های داخلی و خارجی بودیم ولی با وجود این فشارها به خاطر قول هایی که به مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران دادیم تلاش کردیم هر لحظه در حوزه شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران مسئول و پاسخگو باشیم.
وی افزود:با تمام کارها و خدمات، متاسفانه عده ای با اغراض سیاسی در خصوص کارها شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران قلم می زنند.
*مترو در روز جهانی قدس و عید سعید فطر رایگان است
مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در تشریح کارها شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت برگزاری باشکوه روز جهانی قدس و عید سعید فطر در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: ۱۴ کمیته و ۳ کارگروه (خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و فرهنگی و اجتماعی) تشکیل شده است است و آینده نگری های مورد نیاز هم جهت جابجایی و تسهیل در تردد راهپیمایان روز جهانی قدس و نمازگزاران در عید سعید فطر از طریق حمل و نقل عمومی(مترو، تاکسی و اتوبوس) انجام شده است است.
وی افزود:مترو از ابتدا تا آخر مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و عید سعید فطر جهت شهروندان رایگان است.

*مسئولیت اجرای قانون منع عرضه مواد دخانی برعهده وزارت بهداشت است/ پلمپ چند دکه 6 متری مطبوعات معضل را حل نمی کند
کامران زنگیشه مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با بیان این که چند دکه 6 متری مطبوعات که تحت نظارت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران بودند،به علت عرضه دخانیات پلمپ شدند، گفت: از آن جایی که به موجب قانون، شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر متصدی نظارت بر امور کیوسک داران هست، این شرکت با تسلیم اخطار کتبی به صاحبان کیوسک ها و پلمپ تعداد زیادی از کیوسک های متخلف به صورت مقطعی تلاش در اجرای قانون داشت؛ ولی این یک پروسه ادامه دار بوده و مورد نیاز است قانون در مورد همه واحدهایی که منع فروش دخانیات دارند، اجرا شود.
*پرداخت حق بیمه عمر و حوادث و هزینه خرید مسکن آتش نشانان شهید پلاسکو
ناصر امانی معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: در هفته جاری حق بیمه عمر و حوادث آتش نشانان شهید اتفاق پلاسکو به طور کامل و تا سقف 413 میلیون تومان به وارث قانونی آن ها پرداخت خواهد شد اگرچه از این مبلغ قبلاً 190 میلیون تومان پرداخت شده است و مابقی تا سقف مبلغ مذکور در هفته جاری پرداخت می شود.
وی از پرداخت مبلغ 300 میلیون تومان هزینه خرید مسکن آتش نشانان شهید از سوی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران تا حداکثر تیرماه امسال خبر داد و گفت: این مبلغ بر اساس پیشنهاد شهردار و تصویب شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در آخرهای سال 1395 در اعتبارات شهرداری آینده نگری شد که اعتبار آن هفته گذشته از سوی معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تأمین و در اختیار شرکت آتش نشانی قرار داده شد و ما پیگیر هستیم تا آخرهای هفته جاری به خانواده آتش نشانان پرداخت شود.
*بهره برداری از پروژه استانداردسازی جایگاه های سی ان جی در نیمه اول سال جاری
کامران زنگیشه مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از ارتقای استاندارد جایگاه های سی ان جی وابسته به شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران تا آخر نیمه اول امسال خبر داد.
*آمادگی خط 7 مترو جهت پذیرش مسافر / حرکت قطار هر 40 دقیقه خواهد بود
محمد احمدی بافنده مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه خط 7 متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران از ساعت 10 تا 13 آماده پذیرش مسافر خواهد بود، گفت:سرفاصله حرکت قطار در این خط 40 تا 45 دقیقه خواهد بود.
وی افزود: در حال حاضر 2 قطار در این خط فعالیت می کنند که یکی از میدان صنعت به سمت میدان بسیج و دیگری مسافران را از میدان بسیج به سمت میدان صنعت جا به جا خواهد کرد.
*هزینه 3 هزار میلیارد تومانی جهت افتتاح خط 7 متروی تهران/ دولت بدهی خود را به مدیریت شهری پرداخت کند
هابیل درویش مدیر عامل شرکت مترو راه آهن پایتخت کشور عزیزمان ایران و حومه گفت: جهت خط 7 متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران 3 هزار میلیارد تومان هزینه شده است هست، به همین علت از دولت درخواست داریم تا سهم 50 درصدی خود را به مدیریت شهری پرداخت کند.
وی با بیان اینکه با استفاده از فاینانس داخلی توانستیم کارها بزرگی در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران انجام دهیم، افزود: تامین 4 هزار میلیارد تومان نقدینگی جهت اجرای پروژه های بزرگ شهر کار بسیار دشواری است.
*آمادگی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) جهت احداث مترو در کشور
سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت:در حال حاضر 50 پروژه به بهره برداری رسیده و مابقی پروژه ها هم 70 تا 80 درصد پیشرفت داشته که جهت آنها 143 هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است است.
*تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت شهرداری تهران/ خط فرودگاه امام خمینی (ره) بعد از عید فطر افتتاح می شود
محمدباقر قالیباف شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: در حال حاضر تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در دستور کار این نهاد واقع شده است است و تا زمانی که این پروژه ها تکمیل نشود پروژه جدیدی در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران شروع نمی شود.
*تزریق 4 هزار میلیارد تومان نقدینگی جهت توسعه مترو

مازیار حسینی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: در سال 95 در جهت توسعه و احداث متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران 4 هزار میلیارد تومان نقدینگی به بخش مترو تزریق کردیم.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ترافیک پایتخت | متروی تهران | روز جهانی | شهرداری | قانونی | پروژه | قانون | سیاسی | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *