خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ارسال لایحه دفاعیه پرونده مدیران کانال‌های تلگرامی به دادگاه

وکیل مدافع 2 تن از متهمان پرونده مدیران مکانال‌های تلگرامی از ارسال لایحه دفاعیه موکلانش به شعبه 15 دادگاه انقلاب خبر داد.

ارسال لایحه دفاعیه پرونده مدیران کانال‌های تلگرامی به دادگاه

سید علی مجتهدزاده وکیل مدافع 2 تن از متهمان پرونده مدیران کانال های تلگرامی در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ در رابطه با آخرین اوضاع بررسی پرونده موکلانش در دادگاه اظهار داشت: امروز لایحه دفاعیات موکلانم را به دادگاه تقدیم کردم و منتظر حکم دادگاه هستم.

وی در رابطه با زمان صدور حکم از سوی دادگاه بیان داشت: ختم پیگیری به پرونده از سوی قاضی اعلام شده است و ممکن است تا صدور حکم به علت تراکم کاری اوج در شعبه 15 دادگاه انقلاب مدتی طول بکشد و ما ترجیح می دهیم سرعت در پیگیری فدای دقت نشود.

مجتهدزاده در رابطه با صحبت‌های یکی از وکلای دیگر پرونده مبنی براینکه پرونده مدیران کانال های تلگرامی می توانست مصداق جرم سیاسی باشد و در دادگاه کیفری مورد بررسی قرار گیرد، گفت: به نظر بنده به علت اینکه اقداماتی در فضای مجازی انجام شده است و می توانست پرونده در دادگاه پیگیری به جرایم رایانه ای بررسی شود، ولی در هر حال تشخیص صلاحیت با دادگاه است.

ارسال لایحه دفاعیه پرونده مدیران کانال‌های تلگرامی به دادگاه

وی افزود: بنده به عنوان وکیل می توانم نظر خود را بیان کنم، ولی در نهایت تصمیم را ریاست دادگاه می گیرد.

گفتنی هست؛ دادگاه بررسی پرونده مدیران کانال های تلگرامی طی 3 روز( 22، 23 و 24 مرداد ماه) در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

انتهای پیام/

لایحه دفاعیه پرونده مدیران کانال‌های تلگرامی به دادگاه ارسال شد

واژه های کلیدی: فضای مجازی | رایانه | دادگاه | انقلاب | کانال | ارسال | پرونده | مدیران کانال های تلگرامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *