خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ارائه بسته‌های تشویقی به کارفرمایان به ازای ایجاد اشتغال جهت مددجویان

سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: کمیته امداد در قالب بسته‌های تشویقی، تسهیلاتی را جهت ایجاد انگیزه در کارفرمایان به منظور به کارگیری و استخدام مددجویان ارائه می‌کند.

ارائه بسته‌های تشویقی به کارفرمایان به ازای ایجاد اشتغال جهت مددجویان

حسین فتح آبادی سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار کرد: یکی از رویکردهای مهم این نهاد توانمند سازی مددجویان تحت حمایت است و جهت تربیت نیروهای متخصص جهت ورود به بازار کار و خودکفایی آن ها دوره های آموزشی را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 8 هزار و 600 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران از خدمات دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت بهره‌مند شدند، افزود: بر اساس شرایط اعلام شده، آموزش افرادی که صلاحیت شرکت در دوره‌های آموزشی را دارند و به این مراکز معرفی شده‌اند، بدون اخذ وجه انجام می‌شود.

فتح آبادی در خصوص ارائه بسته های تشویقی به کارفرمایان به ازای ایجاد اشتغال جهت مددجویان و فرزندان مددجو، تصریح کرد: کمیته امداد در قالب بسته های تشویقی، حق بیمه سهم کارفرما را طی مدت 2 سال با نشانه ایجاد انگیزه در کارفرمایان و کارآفرینان جهت به کارگیری و استخدام مددجویان پرداخت می‌کند.

ارائه بسته‌های تشویقی به کارفرمایان به ازای ایجاد اشتغال جهت مددجویان

سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران راجع به شیوه پرداخت حق بیمه سهم کارفرما به وسیله این نهاد، خاطر نشان کرد: حق بیمه سهم کارفرما در سال اول 100 درصد و در سال دوم 50 درصد پرداخت می‌شود.

وی افزود: از جمله کارها تشویقی کمیته امداد جهت کارفرمایان پرداخت هزینه برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی جهت کارجویان، متناسب با نیاز کارفرما پیش از شروع به کار مددجو است.

انتهای پیام/

برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی جهت مددجویان متناسب با نیاز کارفرمایان

واژه های کلیدی: کمیته امداد | کارفرما | آموزشی | برگزاری | ایران | اشتغال | حسین فتح آبادی | اخبار رفاه و تعاون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *