خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اختصاص 6 فروند بالگرد امداد هوایی به هلال احمر طی 2 سال گذشته

رئیس شرکت امداد و نجات جمعیت هلال احمر از تخصیص داده شده است 6 فروند بالگرد امداد هوایی به هلال احمر جهت تسریع در امدادرسانی طی طول 2 سال گذشته خبر داد.

اختصاص 6 فروند بالگرد امداد هوایی به هلال احمر طی 2 سال گذشته

مرتضی سلیمی مدیر شرکت امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ در خصوص تخصیص بالگردهای امداد هوایی به شرکت امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار داشت: شرکت امداد و نجات در جهت تحقق اهداف هفت گانه جمعیت هلال احمر مفتخر است که جهت کم کردن آلام بشری و به منظور کمک به آسیب دیدگان حوادث و بلایای طبیعی پیشگام عمل کند و همواره در خط مقدم کمک به همنوعان باشد.

وی با اشاره به لزوم تصویر العمل سریع در کار امدادی افزود: باید سرعت در جهت کمک به اتفاق دیدگان و اعزام به مراکز درمانی لحاظ شود، به همین جهت تخصیص داده شده است بالگردهای امداد هوایی در جهت تحقق این نشانه امری مهم به شمار می‌آید، چراکه با تخصیص داده شده است بالگرد به این شرکت سرعت امدادرسانی زیاد و تلفات کم کردن می یابد.

سلیمی تصریح کرد: طی 2 سال گذشته 6 فروند بالگرد امداد هوایی در جهت کم کردن تلفات ناشی از حوادث به شرکت امداد و نجات جمعیت هلال احمر تخصیص داده شده است یافته هست.

اختصاص 6 فروند بالگرد امداد هوایی به هلال احمر طی 2 سال گذشته

وی در آخر یاد آور شد: امیدوارم تا با اختصاص بالگردهای امدادهوایی به شرکت امداد و نجات توانایی انجام تصویر العمل سریع در امداد رسانی به آسیب دیدگان در حوادث و بلایا را زیاد کردن دهیم.

انتهای خبر /

واژه های کلیدی: امداد رسانی | امدادرسانی | حوادث | جمعیت | تصویر | اخبار شهری | مرتضی سلیمی | رئیس شرکت امداد و نجات جمعیت هلال احمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *