خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اخبار روز 1401/04/14

🟡مهدی طارمی داماد شد/ ازدواج ساده ستاره بوشهری

علیشاه طارمی پدر مهدی با بیان خبر ازدواج پسرش گفت : مراسم عقد رسمی مهدی با حضور اعضای درجه یک خانواده داماد و عروس در بوشهر برگزار شده است و هیچ خبری از مراسم لاکچری و میلیاردی نبوده و مراسم دیگری نیز برگزار نخواهد شد.

⚫آلودگی آب شرب کذب است

سخنگوی صنعت آب کشور :

شایعه آلودگی آب شرب به باکتری وبا توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تکذیب شده است.

علاوه بر آن وزارت بهداشت مستمرا بر کیفیت آب نظارت دارد.به این ترتیب موضوع آلودگی آب صحت ندارد.

امروز در فضای مجازی شایعاتی درباره آلوده شدن آب برخی مناطق کشور به وبا منتشر شده بود.

 

🔵توافق هسته ای با ایران خطرناک است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تازه ترین اظهارات خود ، برجام را «توافق خطرناک » توصیف کرد و گفت که این رژیم نظر خود را درباره این توافق به گوش دیگران رسانده است.

یائیر لابید ادعا کرد که مهم است دیگران نظر ما را درباره توافق خطرناک هسته ای و مخالفت ما با برخورداری ایران از سلاح اتمی را بشنوند.

 

🟠اردوغان اواخر تیرماه به ایران می آید.

منابع خبری از سفر رجب طیب اردوغان ، رئیس جمهور ترکیه به تهران در 19 جولای (سه شنبه 28تیر) خبر دادند.

 

🟤اعلام زمان فروش مجدد خودرو در سامانه یکپارچه 

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت: تلاش داریم تا پایان تیر ماه، دوباره فروش از طریق سامانه یکپارچه خودرو انجام شود و با توجه به افزایش تولید، تا پایان تیر، قرعه‌کشی دیگری خواهیم داشت./تسنیم

 

🟢جایزه 100 هزار دلاری برای اطلاعات درباره محموله های سلاح و مواد مخدر در آب های خاورمیانه

نیروی دریایی آمریکا برای اطلاعات منجر به کشف و توقیف محموله های غیر قانونی در آب های منطقه خاورمیانه چایزه تعیین کرد.ستاد فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که این جایزه به اطلاعاتی تعلق میگیرد که به مبارزه با تروریسم و افزایش امنیت نیروهای آمریکایی و متحدانش کمک کند و یا باعث توقیف محموله هایی مانند تسلیحات غیر قانونی یا مواد مخدر شود.

 

🔴تایید قطعی سلامت کنکور ۱۴۰۱ در تمامی رشته‌ها و گروه‌ها/ سال آینده کنکور هوشمند خواهد شد 🔹هیئت منتخب رئیس جمهور برای تحقیق و بررسی ابعاد برخی شبهات مطرح شده در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ اعلام کرد: سلامت کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ در تمامی رشته‌ها و گروه‌ها مورد تأیید قطعی است و هیچ حقی از هیچ کس تضییع نشده است. 🔹رئیس سازمان سنجش: بوسیله گروه‌های دانش بنیان و فناوری های جدید جلوی ورود هرگونه سیگنال را در محل آزمون ها گرفتیم. برای سال آینده آزمون هوشمند را جایگزین آزمون سراسری خواهیم کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *