خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

احداث دو زیرگذر دزاشیب و چمران بدون مصوبه شورا است

رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: ساخت دو زیرگذر دزاشیب و چمران در برنامه پنج‌ساله دوم شهرداری و همچنین بودجه‌های هر سال دیده نشده است.

احداث دو زیرگذر دزاشیب و چمران بدون مصوبه شورا است

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ محسن سرخو مدیر کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در سیصد و پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با بیان اینکه بحث احداث دو زیرگذر در منطقه یک پایتخت کشور عزیزمان ایران مطرح شده است هست، اظهار داشت: ساخت این دو زیرگذر در برنامه 5ساله دوم شهرداری و همچنین بودجه‌های هر سال دیده نشده است.

وی افزود: بر اساس اطلاعات به دست آمده، قرار است که زیرگذرهایی از بزرگراه چمران تا دزاشیب و از میدان قدس تا تجریش احداث شود.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: احداث چنین زیرگذرهایی پرسشها زیادی را جهت شهروندان ایجاد می کند، آیا که این خیابان ها به علت بار ترافیکی فضای مناسب جهت احداث زیرگذر ندارد.

احداث دو زیرگذر دزاشیب و چمران بدون مصوبه شورا است

سرخو با تاکید بر اینکه بر اساس برنامه‌های شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران میدان قدس و میدان تجریش قرار است به پیاده راه تبدیل شود، افزود: باید خیابان حمید جایگزین این مسیر شود، به همین علت شهردار منطقه یک باید نسبت به خرید ملک های فرسوده ۷۰ ساله در کنار بیمارستان سیدالشهدا(ع) و همچنین ملک نیروی انتظامی جهت توسعه خیابان اقدام کند.

وی ادامه داد: باید جهت اجرای چنین برنامه هایی کار کارشناسی انجام شود، به همین علت از شهردار تهران تقاضا دارم نسبت به لغو احداث این دو زیرگذر به شهردار منطقه تذکر دهد.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران تصریح کرد: برنامه ها جهت اجرا باید مصوبه شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران را داشته باشند، به همین علت نباید اجازه دهیم که خارج از برنامه فعالیت عمرانی شهری اقداماتی انجام شود.

سرخو با تاکید بر اینکه تابلوهای اطلاع وقت رسیدن اتوبوس در ایستگاه صادقیه کار نمی‌کند، گفت: این عنوان مسافران را دچار سردرگمی کرده است.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: ساخت دو زیرگذر دزاشیب و چمران در برنامه پنج‌ساله دوم شهرداری و همچنین بودجه‌های هر سال دیده نشده است.

وی اضافه کرد: سامانه مصوبات شورای شهر راه اندازی شده است ولی درخواست دارم در جهت حل بعضی از پرسشها جزیی ویرایش هایی صورت گیرد.

مهدی چمران مدیر شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در پی بیانات سرخو در رابطه با احداث زیرگذر، گفت:‌ طرح احداث زیرگذر مربوط به امسال نیست بلکه در دوره دوم شورا مطرح شد و مطالعاتی نیز جهت اجرای آن صورت گرفت ولی به دلایل متفاوت لغو شد.

وی افزود: بحث احداث زیرگذر دچار پرسشها فراوانی بود و بارها در صحن شورا بررسی شد.

چمران تصریح کرد: میدان تجریش و قدس عرض کمی دارند، به همین علت نمی‌توانیم زیرگذری را در این خیابان ها احداث کنیم و ساخت زیرگذر منتفی شده است است.

رئیس شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران اضافه کرد: طرح دیگری در دستور کار بود تا از شهرک قائم تا نیاوران یک ایستگاه مترو احداث شود.

وی گفت: قرار است بحث احداث مترو علاوه بر شورا در شورای عالی ترافیک به تصویب برسد تا مترویی در برابر خیابان جماران به نام مترو جماران احداث شود.

احداث دو زیرگذر دزاشیب و چمران بدون مصوبه شورا است

چمران ادامه داد: شهرداری پیشنهادی مبنی بر توسعه خط مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران از ایستگاه تجریش تا میدان فاطمی مطرح کرده ولی هنوز این پیشنهاد مورد بررسی قرار نگرفته است.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شورای اسلامی | شهردار تهران | شورای شهر | شهرداری | ایستگاه | خیابان | برنامه | ایران | شهردار | برنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *