خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

احتمال عوض کردن ساعات ترافیکی بعضی مشاغل در نیمه دوم سال

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از احتمال عوض کردن ساعات ترافیکی بعضی مشاغل جهت مدیریت ترافیک در نیمه دوم سال خبر داد.

احتمال عوض کردن ساعات ترافیکی بعضی مشاغل در نیمه دوم سال

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ مازیار حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در نخستین جلسه ستاد هماهنگی استقبال از مهر شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران که با حضور سردار مهماندار فرمانده راهور پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ و جمعی از مدیران و مسئولان حوزه ترافیک روز گذشته برگزار شد، اظهار کرد:با توجه به باز شدن مدارس و مراکز علمی در مهر ماه و به تبع آن زیاد کردن بار ترافیکی نیازمند برنامه ریزی های منسجم و هماهنگی در این خصوص با شرکت های متولی هستیم.

وی ادامه داد: آنچه در نخستین جلسه هماهنگی ستاد استقبال از مهر مطرح شد، این بود که بتوانیم با هماهنگی و برنامه ریزی اصولی تبعات ترافیکی مهرماه را به حداقل برسانیم.

احتمال عوض کردن ساعات ترافیکی بعضی مشاغل در نیمه دوم سال

معاون شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به کوتاه شدن روزها و عوض کردن ساعات ترافیکی در نیمه دوم سال به عنوان دو عامل تاثیرگذار در ترافیک عصرگاهی در پایتخت بیان کرد: تجربه نشان داده ترافیک در دو هفته اول مهرماه به نسبت سایر ماه های سال زیاد کردن 20 تا 30 درصدی دارد که یکی از دلایل این ترافیک کوتاه شدن روز و به تبع آن ادغام ترافیک عصرگاهی و شبانگاهی با یکدیگر است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی منسجم می تواند در مدیریت ترافیک اول مهرماه موثر باشد، تاکید کرد: یکی از تصمیماتی که در نخستین جلسه ستاد هماهنگی استقبال از مهر شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گرفته شد، این بود که با اخذ مجوز شورای ترافیک شهر تهران بتوانیم جهت دو هفته اول مهرماه ساعات ترافیک بعضی از مشاغل را عوض کردن دهیم. به عنوان مثال ساعت شروع کار ادارات دیرتر از مدارس گزینش شود تا والدین بعد از رساندن فرزندانشان به مدرسه به محل کار خود بروند. البته این ایده نیاز به کارشناسی دارد و باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه عوض کردن در ترافیک به نسبت سال های قبل نیازمند ایده و طرح های خاص ای است،یادآور شد: تلاش داریم تا با هماهنگی هایی که انجام می دهیم تبعات زیاد کردن بار ترافیکی مهرماه را به حداقل برسانیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به نقش شهروندان در کم کردن بار ترافیکی مهرماه گفت: مدیران مدارس، انجمن اولیا و مربیان و آموزش و پرورش نیز باید در این زمینه همکاری های مورد نیاز را با مدیریت شهری پایتخت کشور عزیزمان ایران داشته باشند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از احتمال عوض کردن ساعات ترافیکی بعضی مشاغل جهت مدیریت ترافیک در نیمه دوم سال خبر داد.

وی راجع به فعالیت سرویس مدارس نیز توضیح داد: در خصوص نحوه فعالیت مدارس نیز به زودی جلسه ای با مدیر آموزش و پرورش شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار خواهیم کرد تا هماهنگی های مربوطه در این خصوص و کارها مربوط به سرویس مدارس سریعتر از سال های گذشته انجام شود.

انتهای پیام/

افزایش 20 تا 30 درصدی ترافیک پایتخت کشور عزیزمان ایران در مهرماه

واژه های کلیدی: برنامه ریزی | سرویس مدارس | شهرداری | ترافیک | هماهنگی | استقبال | ایران | ترافیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *