خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اجرای 80 درصد قانون جامع حمایت از ایثارگران در سال گذشته

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید گفت:حدود 80 درصد از مفاد مرتبط با قانون جامع حمایت از ایثارگران تا آخر سال گذشته در دولت اجرایی شده است است.

اجرای 80 درصد قانون جامع حمایت از ایثارگران در سال گذشته

مهدی ایزدی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛اظهار داشت: قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران از دی ماه سال 91 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و اکنون این طرح به صورت آزمایشی اجرا می شود تا اصلاحات مورد نیاز این قانون جهت ارائه خدمات مطلوب به ایثارگران بررسی شود.

وی با بیان اینکه در بازبینی و اصلاحات این قانون نیاز واقعی این قشر بررسی شده است و تلاش کردیم که شیوه برخورد با آن به صورت افراطی نباشد، تاکید کرد:اگر بار مالی آن تامین شود می تواند در برطرف پرسشها جامعه ایثارگری و اصلاح اوضاع ایثارگران در کشور تاثیرگذار باشد.

ایزدی با بیان اینکه هیچ موردی از تسهیلات ارائه شده است در قانون جامع جهت ایثارگران از بین بردن نشده و پیشنهاد اصلاحات به منظور برطرف این نواقص هست، تصریح کرد: بعضی از مواد قانون جامع ناقص و یا نیاز واقعی جامعه ایثارگری نبوده، همچنین بعضی پیشنهادات که خارج از بنیاد شهید داده شده، به ضرر جامعه ایثارگری است که تلاش می شود این اصلاحات به نفع جامعه ایثارگری باشد.

اجرای 80 درصد قانون جامع حمایت از ایثارگران در سال گذشته

وی در خصوص اشتغال فرزندان شهدا تاکید کرد: اشتغال موضوعی است که از سال های قبل از شروع به کار دولت یازدهم وجود داشته و در آینده نیز وجود خواهد داشت آیا که از گذشته به صورت ریشه ای و به عنوان یک عنوان اساسی مورد توجه قرار نگرفته و این قیمت در کشور 12 درصد و میان جامعه ایثارگری 4 درصد است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در آخر گفت:رسیدگی به معیشت والدین شهدا، رعایت سهمیه استخدام در دستگاه‌های اجرایی و نیز ترمیم معیشت خانواده های شهدا ازاقدامات مهم دولت یازدهم در این حوزه بوده و بر این اساس تا آخر سال گذشته در دولت حدود 80 درصد از مفاد مرتبط با قانون جامع حمایت از ایثارگران اجرایی شده است است.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: دولت یازدهم | ایثارگران | قانون | اشتغال | اخبار بنیاد شهید و امور ایثارگران | حجت الاسلام و المسلمین شهیدی | اخبار مجلس شورای اسلامی |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *