خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جدول + ابلاغ شهریه تازه مهدهای کودک در سطح استان پایتخت کشور عزیزمان ایران

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران از ابلاغ شهریه تازه مهدهای کودک در سطح استان پایتخت کشور عزیزمان ایران خبر داد.

جدول + ابلاغ شهریه تازه مهدهای کودک در سطح استان پایتخت کشور عزیزمان ایران

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ احمد خاکی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه عنوان تعیین شهریه مهدهای کودک با تجزیه و تحلیل شهریه های پیشنهادی در کمیته کشوری تعیین شهریه مشخص شده است هست، اظهار داشت: شهریه ابلاغی از ابتدای اردیبهشت امسال توانایی اجرا دارد.
وی با اشاره به اینکه شهریه ابلاغی شهریه پایه بوده و طبق روال سنوات گذشته به منظور رعایت بخشنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر تعیین شهریه مهدهای کودک براساس درجه بندی و ارتقای کیفیت خدمات مهدهای کودک، تعیین شده است هست، افزود: بر این اساس شهریه مهدهای کودک یک ستاره 10 درصد، 2 ستاره 20 درصد، 3 ستاره 30 درصد و 4 ستاره 40 درصد زیاد از شهریه پایه در نظر گرفته شده است است.

عبارات مهم : والدین – دریافت

خاکی با اظهار اینکه شهریه ابلاغ شده است بدون احتساب هزینه تغذیه مشمول بر صبحانه و ناهار هست، ادامه داد: در صورتی که مهد کودک صبحانه و ناهار ارایه کند حداکثر هزینه مجموع آنها نباید بیش از 800 هزار ریال باشد و تفکیک هزینه صبحانه و ناهار بر عهده کمیته تخصصی استان است.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با تأکید بر اینکه تهیه و تأمین لوازم بهداشتی مصرفی مهد کودک بر عهده مهد هست، خاطر نشان کرد: تهیه لوازم التحریر مورد نیاز کودک بر عهده والدین است ولی به منظور رفاه حال والدین و در صورت رضایت آنها و پرداخت هزینه مربوطه، این لوازم می تواند به وسیله مهد کودک تأمین شود.
وی با اشاره به فعالیت مهدهای تمام وقت از ساعت 07:30 تا 15:30، گفت: این مهدها می توانند با بکارگیری مربیان دارای مهارت و کارت مربیگری از مراجع ذیصلاح حداکثر 5 فعالیت را در قالب فوق برنامه اجرا کنند.
خاکی افزود: این فعالیت های فوق برنامه می تواند در 3 محور فعالیت های ورزشی، فعالیت های هنری مشمول بر نمایش خلاق؛ سفالگری و نقاشی و همچنین فعالیت های فرهنگی نظیر آموزش خاص قرآن کریم به کودکان باشد.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه فعالیت های فوق برنامه مهدهای کودک باید در جهت رشد و تکامل همه جانبه کودکان و منطبق بر فرهنگ اسلامی و ایرانی و مورد تأئید کمیته تخصصی بهزیستی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران باشد، ادامه داد: این فعالیت ها الزاماً باید در ساعات بعدازظهر برگزار شوند و اجرای بیش از یک فعالیت فوق برنامه در هر روز ممنوع است.
وی تصریح کرد: شرکت کودکان در هر یک از فعالیت های فوق برنامه کاملاً اختیاری بوده و باید با رضایت کتبی والدین و مطابق با قرارداد منعقده فی مابین والدین و مهد کودک باشد و شهریه آن نیز جداگانه محاسبه می شود.
خاکی شهریه هر فعالیت فوق برنامه را حداکثر 5 درصد شهریه نهایی هر مهد کودک بیان کرد و خاطر نشان کرد: مهد کودک موظف است جهت آن دسته از کودکانی که به هر دلیلی از کلاس های فوق برنامه استفاده نمی کنند برنامه جاری و تعریف شده است خود را برگزار کند.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در خصوص شهریه هر ساعت اضافه فعالیت مهد کودک در هر گروه سنی، گفت: جهت محاسبه شهریه هر ساعت اضافه فعالیت مهد کودک، شهریه ماهیانه هر کودک در هر گروه سنی تقسیم بر ساعت فعالیت عادی مهد کودک در طول یک ماه جهت همان گروه سنی می شود.
این مقام مسئول در بهزیستی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه هزینه سرویس ایاب و ذهاب کودکان با توافق والدین و مهد کودک به طور جداگانه و در قالب قرارداد مشخص اخذ خواهد شد، افزود: مهدهای کودک تنها مجاز به استفاده از سرویس های دارای مجوز و رانندگان با صلاحیت و متعهد و ترجیحاً دارای راننده زن و با رعایت تعرفه های معمول هستند.
وی با اشاره به نحوه دریافت شهریه به وسیله مهدهای کودک، ادامه داد: مهدهای کودک مجاز هستند، شهریه سالیانه مهد کودک را به صورت ماهیانه، فصلی و یا یک جا و با توافق والدین به نحو دیگری دریافت کنند و در صورت انصراف کودک از دریافت خدمات، مهد کودک فقط مجاز به دریافت شهریه آن ماه به صورت کامل است و شهریه ماه های بعد باید مسترد شود.
خاکی با تأکید بر اینکه بخشنامه شهریه مصوب که از سوی بهزیستی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت مهدهای کودک ابلاغ شده است هست، باید در معرض دید عموم والدین قرار گیرد، تصریح کرد: والدین می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، از طریق سامانه پیامک 3000012333 موارد را به شرکت بهزیستی اطلاع دهند.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران از تنظیم و ابلاغ فرم های قرارداد دریافت خدمات رشد و تکامل همه جانبه خبر داد و گفت: در جهت حمایت از والدین و مهدهای کودک و اطلاع طرفین از تعهدات و خدمات، این فرم ها در اختیار تمام مهدهای کودک قرار گرفته و هنگام عضویت کودک در مهد باید تکمیل و منعقد شود.
جدول شهریه پایه مهدهای کودک یک ستاره مشروط در سطح استان پایتخت کشور عزیزمان ایران و به تفکیک به شرح ذیل است:
جدول شهريه مهدهای کودک شمیرانات (يك ستاره مشروط) سال 97-96
جدول شهريه مهدهای کودک شهر تهران، مناطق 2 الی 8 و 22 (يك ستاره مشروط) سال 97-96
جدول شهريه مهدهای کودک شهر تهران، مناطق 9 الی 14 ،17، 18، 21 (يك ستاره مشروط) سال97-96
جدول شهريه مهدهای کودک شهر تهران، مناطق 15و 20 و شهرستان ری (يك ستاره مشروط) سال97-96
جدول شهريه مهدهای کودک، شهرستان های تابعه استان پایتخت کشور عزیزمان ایران (يك ستاره مشروط) سال97-96
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: والدین | دریافت | برنامه | ایرانی | ستاره | ایران | فعالیت | اخبار رفاه و تعاون

جدول + ابلاغ شهریه تازه مهدهای کودک در سطح استان پایتخت کشور عزیزمان ایران

جدول + ابلاغ شهریه تازه مهدهای کودک در سطح استان پایتخت کشور عزیزمان ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *