خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سهم ۱۶ درصدی تهرانی‌ها در پرداخت صدقات ، آغاز ساخت و تعمیر ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ کمیته امداد در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

سهم ۱۶ درصدی تهرانی‌ها در پرداخت صدقات ، آغاز ساخت و تعمیر ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛کمیته امداد در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

سهم ۱۶ درصدی تهرانی‌ها در پرداخت صدقات

محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در خصوص ميزان مشاركت مردم استان‌ در پرداخت صدقه اظهار كرد: از نظر حجم مبالغ، بيشترين مشاركت مربوط به استان پایتخت کشور عزیزمان ایران هست، بطوریكه ۱۶ درصد كل صدقات كشور به وسیله مردم استان پایتخت کشور عزیزمان ایران پرداخت می‌شود.

«همسفره» به کمک کودکان محروم می‌آید

جعفر رحیمی مدیر کل بهداشت و درمان کمیته امداد امام (ره) اظهار داشت: با توجه به آمار زیادی کودکان مبتلا به سوء تغذیه اعتبارات تخصیص داده شده است جهت برطرف سوء تغذیه این کودکان کافی نیست، بنابراین کمیته امداد طرحی با عنوان همسفره را به اجرا گذاشت تا بنگاه‌های اقتصادی تولید و عرضه مواد غذایی با عضویت در این طرح و دریافت نشان همسفر، یک درصد از درآمد خود را در اختیار کمیته امداد قرار دهند تا با استفاده از آن جهت کودکان محروم و دچار سوء تغذیه سبد غذایی تهیه و در اختیار آنان قرار گیرد.

سهم ۱۶ درصدی تهرانی‌ها در پرداخت صدقات ، آغاز ساخت و تعمیر ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد

۱۱۰ زوج تهرانی راهی منزل بخت می شوند

محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار داشت: در هفته ازدواج، ۱۱۰ زوج تحت حمایت این نهاد راهی منزل بخت می شوند، که این مراسم در چهار نقطه از استان پایتخت کشور عزیزمان ایران از جمله شهرستان های اسلامشهر، قرچک، پردیس و منطقه ۱۱ شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار می شود.

آغاز ساخت و تعمیر ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد

جهانبخش مرادی سرپرست مدیریت تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان یکی از فعالیت‌های مهم این نهاد است که با نشانه توانمندی انجام می شود، اظهار داشت: بیش از ۲ هزار و ۵٠٠ مورد ساخت، تعمیرات کلی و جزیی و تکمیل واحدهای نیمه تمام به وسیله کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران از محل اعتبارات دولتی، صدقات و همکاری های مردمی در امسال انجام می شود.

پرداخت بیش از ۱۶۷ میلیون ریال جهت برطرف سوءتغذیه کودکان زیر ۶ سال

حسين فتح آبادی سرپرست كميته امداد شهرستان ورامين اظهار داشت: طرح كمک به برطرف سوء تغذيه كودكان كمتر از ۶ سال به وسیله کمیته امداد با نشانه ارتقای وضعيت تغذيه كودكان مبتلا به سوءتغذيه در خانوارهای نيازمندبه منظور افزايش آگاهی، نگرش و عملكرد جامعه نشانه در زمينهٔ تغذيه صحيح و رعايت تعادل و تنوع در برنامه غذايی روزانه، توسعه دانش و مهارت مادران در زمينهٔ الگوی تغذيه مناسب، همچنین تغذيه و رشد كودک در نظر گرفته ‌شده است.

آمادگی کمیته امداد جهت دریافت نذورات مردم در عید قربان

محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه نیکوکاران این استان می توانند در روز عید سعید قربان گوشت قربانی و نذورات خود را به پایگاه‌ها و ادارات این نهاد در سطح استان تحویل بدهند، تاکید کرد: گوشت‌های اهدایی در قالب بسته‌های ۲ تا ۳ کیلوگرمی در روز عید سعید قربان در نخستین وقت بسته بندی و در میان نیازمندان و محرومان استان طبق نیازسنجی صورت گرفته از خانواده های محروم با اولویت ایتام و فرزندان مبتلا به سوءتغذیه توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ کمیته امداد در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

كاهش وقت انتظار دريافت خدمات با راه‌اندازی صندوق‌ قرض‌الحسنه امداد ولایت

کریم محمودی قائم مقام شهرستان های كميته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار داشت: صندوق قرض الحسنه امداد ولايت تحت نظارت بانک مركزی شروع به فعاليت كرده که در حال حاضر به صورت مستقل در زمينه‌ عمليات مالی، جذب سرمايه و سپرده خيران در قالب قرض الحسنه، كاهش وقت انتظار دريافت خدمات نيازمندان، شناسایی دقيق و ارائه تسهيلات، ترويج سنت حسنه و واجب قرض الحسنه و غيره در حال خدمت رسانی به جامعه نشانه و اقشار نيازمند است.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: کمیته امداد | کودکان | تغذیه | تغذيه | ایران | قربانی | اخبار کمیته امداد | اخبار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *