خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آتش سوزی گسترده در شرکت تولیدی مواد غذایی مهار شد

مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت:آتش سوزی گسترده در محوطه یک شرکت تولیدی مواد غذایی به وسیله 5 ایستگاه آتش نشانی مهار و خاموش شد.

آتش سوزی گسترده در شرکت تولیدی مواد غذایی مهار شد

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ حسین حسین بیگی مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: این اتفاق در ساعت 16:50 روز گذشته به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله با هماهنگی ستادفرماندهی این شرکت با توجه به احتمال بروز آتش سوزی وسیع، به سرعت آتش نشانان ایستگاههای 20، 111، 69، 45 و 44 به همراه چندین دستگاه فوماتیک و ماشین حامل دستگاه های تنفسی به محل اتفاق واقع دربزرگراه شهید لشکری(جاده مخصوص کرج)، حوالی بزرگراه آزادگان اعزام شدند.
مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود:تعداد بسیار زیادی پالت های چوبی که در فضایی به وسعت 100 متر مربع درمحوطه یک شرکت تولیدی مواد غذایی برروی هم چیده شده است بود، به علت نامعلومی طعمه آتش سوزی شد و درادامه هم شعله های آتش به یک سوله و کانکس در مجاورت محل نگه داری پالت ها و همچنین ساختمان کارخانه مجاور سرایت کرد.

عبارات مهم : عملیات پایتخت – مواد غذایی

وی که به اتفاق نیروهایش درمحل اتفاق حاضر شده است و فرماندهی این عملیات را برعهده داشت، افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل اتفاق بعد از بررسی و ایمن سازی کامل محل، با بکارگیری تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی از چندین سمت به کانون آتش سوزی نزدیک شدند و عملیات مقابله با شعله های آتش را شروع کردند.
مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی در ادامه تصریح کرد: نیروهای عملیاتی با تلاش خود در کوتاه ترین وقت ممکن، این آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند وهمچنین از گسترش زیاد آن جلوگیری به عمل آوردند.
حسین بیگی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این اتفاق به هیچ یک از کارگران و کارکنان این شرکت تولیدی آسیبی نرسید.
گفتنی هست؛ علت بروز این اتفاق در حال حاضر از طرف کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: عملیات پایتخت | مواد غذایی | شرکت تولیدی | آتش نشانی | دستگاه | ایران | اخبار آتش نشانی | آتش سوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *