خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اتفاق 4 مصدوم برجای گذاشت ، آتش سوزی برج 22 طبقه در شهرک چیتگر

سخنگوی شرکت آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران از آتش سوزی برج مسکونی 22 طبقه در شهرک چیتگر خبر داد.

اتفاق 4 مصدوم برجای گذاشت ، آتش سوزی برج 22 طبقه در شهرک چیتگر

جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامیگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به اتفاق آتش سوزی برج 22 طبقه در شهرک چیتگر اظهار داشت: اتفاق آتش سوزی در ساعت 01:42 بامداد امروز(پنج شنبه) در برج مسکونی پامچال در میدان دریاچه واقع در شهرک چیتگر اعلام می شوذ.
وی افزود: بعد از اعلام اتفاق 7 ایستگاه آتش نشانی به همراه چند نردبان و بالابر و تشک نجات و ماشین تنفسی به محل اعزام می شوند.

عبارات مهم : آتش نشانی – ایران

سخنگوی شرکت آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: محل آتش سوزی یک برج 22 طبقه بود که در ضلع غربی آن و در قسمت بالکن یکی از واحدهای طبقه اول آتش سوزی شده است بود و شعله های آتش از طریق نمای ساختمان در عرض 4 و 5 متر گسترش و به بخش هایی از ضلع شمالی برج نیز سرایت کرده بود.
ملکی گفت:در ضلع غربی آتش به بالکن چند واحد در طبقات متفاوت سرایت و دود آتش به تمام طبقات نفوذ کرده بود.
سخنگوی آتش نشانی تصریح کرد: 40 خانواده در این برج ساکن بودند، تعدادی از ساکنان خود خارج شده است بودند و بیش از 30 نفر به کمک نیروهای آتش نشانی از محل اتفاق خارج شدند.
وی ادامه داد: آین آتش سوزی 4 مصدوم داشت که 1 زن دچار دود گرفتگی شده است بود که تحویل عوامل اورژانس شد و 3 نفر نیز سرپایی درمان شدند.
ملکی گفت: این اتفاق پتانسیل این را داشت که تبدیل به یک اتفاق سنگین شود ولی با حضور به موقع آتش نشانان عملیات به خوبی انجام و حریق اطفا شد و بعد از آن نیروهای آتش نشانی شروع به لکه گیری کردند.
سخنگوی شرکت آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران در آخر گفت:پس از ایمن سازی محل اتفاق عملیات در ساعت 05:40 به آخر رسید.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: آتش نشانی | ایران | اخبار حوادث | آتش سوزی برج پامچال | نیروهای آتش نشانی | جلال ملکی | سخنگوی شرکت آتش نشانی تهران | شهرک چیتگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *