خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مالیات ارزش افزوده یکی از بزرگترین معضلات اصناف یزد

رئیس اتحادیه کیف و کفش یزد نسبت به حذف حریم صنفی و قانون‌های جدید در اعطای پروانه کسب انتقاد کرد.

مالیات ارزش افزوده یکی از بزرگترین معضلات اصناف یزد

به گزارش خبرنگار گروه استان های کلوب خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدحسن مسلم یزدی مدیر اتحادیه کیف و کفش یزد با بیان اینکه 400 واحد کیف و کفش در استان فعالیت می کنند، گفت: متأسفانه با وجود اینکه این تعداد واحد عضواتحادیه کیف و کفش هستند ولی بیش از هزار واحد در استان به فروش همین اجناس مبادرت می کنند.
مسلم یزدی با اشاره به تداخل صنفی موجود در بازار افزود: تولیدات کیف و کفش بالاست و تقریباً 400 واحد لوازم ورزشی، به فروش کفش نیز مشغول هستند و تقریباً 50 درصد واحدهای پوشاک فروشی نیز این اجناس را به فروش می رسانند که کار را جهت مغازه های کیف و کفش سخت کرده است.

وی با انتقاد نسبت به حذف حریم صنفی و قانون های جدید در اعطای پروانه کسب، تصریح کرد: متأسفانه حریم صنفی برداشته شده است و یک مغازه می تواند تا سه پروانه کسب را بگیرد در حالی که این قانون جهت کلان شهرها مناسب است و در شهرهای کوچک مانند یزد نسبت به جمعیت آن، تعداد واحدهای کیف و کفش زیاد شده است است.

مسلم یزدی، مالیات ها و مالیات ارزش افزوده را یکی از بزرگترین معضلات اصناف یزد بیان کرد و ادامه داد: در این شرایط رکودی کشور، متأسفانه مالیات ها زیاد کردن یافته، جرایم بانکی زیاد است و تاوان مالیات ارزش افزوده را نیز باید مصرف کننده بدهد و کمر مردم را خم کرده است.

وی با بیان اینکه قیمت کیف و کفش تغییر آنچنانی نداشته است، گفت: 95 درصد از اجناس مغازه های کیف و کفش تولید داخل هستند و از جنس و کیفیت خوبی برخوردار هستند و شاید 5 درصد از اجناس خارجی باشند.
انتهای پیام/ ی

واژه های کلیدی: مالیات | قانون | مالیات بر ارزش افزوده | معضلات اصناف یزد | فعالیت اتحادیه کیف وکفش | استان یزد | حریم صنفی |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *