خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بازدیدگردشگران پنجمین قطار گردشگری هزار و یک شب ازبافت تاریخی یزد

گردشگران پنجمین قطار گردشگری هزار و یک شب ازبناهای تاریخی شهریزد دیدار کردند.

بازدیدگردشگران پنجمین قطار گردشگری هزار و یک شب ازبافت تاریخی یزد

فاطمه دانش یزدی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان درگفتگوبا خبرنگار گروه استان های کلوب خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:جذب و دوام زیاد جهانگردان و گردشگران و نیز معرفی توانمندی های استان یزد به جهانیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی در صنعت گردشگری، مورد نظر فعالان دولتی و شخصی استان است.
دانش یزدی افزود: تورهای ورودی آشناسازی گردشگران خارجی با شهر تاریخی یزد که در آستانه جهانی شدن واقع شده است است از جمله این رویکرد هاست.
وی گفت:به منظور توسعه گردشگری به خاص گردشگری ریلی و معرفی ظرفیت های گردشگری و تاریخی یزد، پنجمین قطار گردشگری هزار و يك شب ساعت 8 بامداد روز سه شنبه 29 فروردین ماه وارد ايستگاه راه آهن یزد شده است است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: اين قطار دارای 49 گردشگر خارجی از اتباع كشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی از جمله: آلمان، سوئيس، روسيه، مكزيك، هلند، فنلاند و … است كه در تاريخ سوم اردیبهشت در پایتخت ایران به تور گردشگری خود پايان خواهند داد و بعد از اتمام بازدیدهای پایتخت ایران در بامداد روز بعد با پرواز پایتخت ایران را به مقصد کشورهای خود ترک خواهند کرد.
این گروه از گردشگران پس از بازديد از جاذبه های گردشگری یزد: بافت تاریخی شهر یزد محله فهادان، مسجد جامع کبیر یزد، دخمه و آتشکده زرتشتیان و موزه آب ايستگاه یزد را به مقصد اصفهان ترك می کنند.
یزد یکی از 5 استان برتر کشور در جذب گردشگران به خاص جهانگردان می باشد.
انتهای پیام/ ی

واژه های کلیدی: استان یزد | گردشگران | گردشگری | گردشگری | تاریخی | معرفی | خارجی | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *