خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اعزام کاروان راهیان نور هنرمندان به مناطق جنگی کردستان

مسوول بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام هنرمندان بسیجی یاسوجی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی کردستان خبر داد.

اعزام کاروان راهیان نور هنرمندان به مناطق جنگی کردستان

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازیاسوج ؛ربیع الله اصالت فرافزود: 35 نفر از هنرمندان بسیجی یاسوجی به همراه خانواده خود در قالب کاروان نور به مناطق عملیاتی کردستان اعزام می شوند.
مسوول شرکت بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: وقت حرکت این کاروان روز چهارشنبه، ششم اردیبهشت بوده و به مدت پنج روز ادامه دارد.

عبارات مهم : فرهنگ

وی توسعه و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی، تبیین مفاهیم ارزشمند ایثار، شجاعت و فداکاری و توسعه فرهنگ شهادت را از بااهمیت ترین اهداف برگزاری این اردو عنوان کرد.
این مسوول برنامه راهیان نور را بااهمیت ترین برنامه و طرح جهت مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن بیان کرد و افزود : تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد آمادگی جهت مبارزه ب جنگ نرم از بااهمیت ترین دستاوردهای راهیان نور است.
اصالت فر با اشاره به نقش موثر هنرمندان در توسعه فرهنگ های شهادت و مبارزه به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن، حضور هنرمندان این در مناطق عملیاتی را زمینه ای جهت همکاری و تلاش زیاد جهت کار در این حوزه دانست.
مسوول شرکت بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هنرمندان به مدت پنج روز مهمان مناطق جنگی کردستان بوده و از نزدیک آنها را می بینند، گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی، یادمان و دیدار از مناطق متفاوت جنگی در برنامه این اردو وجود دارد.
وی برگزاری اردوی راهیان نور را برنامه ای فرهنگی و موثر بیان کرد و افزود: اردوی راهیان نور فرصتی مناسب جهت تقویت روحیه ایثار و ازخودگذشتگی میان اقشار مختلفی است (دانش آموزان، دانشجویان، هنرمندان، طلاب و روحانیون) که به این مناطق اعزام می شوند.
اصالت فر با بیان اینکه کسانی که تاکنون به این اردوها اعزام شده است اند پس از برگشتن تغییر در واکنش‌ها آنها را شاهد بوده ایم، گفت: امیدواریم این اردو نیز مانند دیگر اردوها تاثیرگذار بوده و بتوانیم با این اقدام تحولی موثر جهت توسعه و ترویج این فرهنگ میان هنرمندان و به تبع آن در جامعه ایجاد کنیم.
انتهای پیام/غ

واژه های کلیدی: فرهنگ | برنامه | هنرمندان | راهیان نور | مناطق عملیاتی | کهگیلویه و بویراحمد | کهگیلویه و بویراحمد | راهیان نور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *