خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پیش بینی زیاد کردن ۲۰ درصدی تولید در مجموعه گل گهر سیرجان

مدیرعامل مجتمع صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان گفت: میزان تولید در گل گهر جهت ۲۴ میلیون تن برنامه ریزی شده است است و ۲۰ درصد زیاد کردن تولید در امسال نسبت به مد

پیش بینی زیاد کردن ۲۰ درصدی تولید در مجموعه گل گهر سیرجان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،ناصر تقی زاده با تاکید براینکه زیاد کردن تولید ۲۴ درصدی در سال گذشته در مجتمع گل گهر سیرجان محقق شده است است، خاطرنشان کرد: قیمت تمام شده است محصولات گل گهر به شدت کم کردن یافته است و در دوسال گذشته نسبت به سال ۹۳ حدود ۱۰ درصد کم کردن قیمت تمام شده است را داشته ایم.
وی به زیاد کردن ۱۴۳ درصدی صادرات گل گهر نیز اشاره و بیان کرد:در ۱۱ ماه امسال ۲۴۰ میلیون دلار صادرات از گل گهر به خارج انجام شده است است.

عبارات مهم : سیرجان
معین اقتصادی منطقه ۷ مشمول بر شهرستان های سیرجان و بردسیر با بیان اینکه در سال گذشته دو واحد نیروگاه گازی و آهن اسفنجی شماره یک آماده بهره برداری شده است است، افزود: عملیات اجرایی کارخانه بریکت سازی گرم نیز به زودی در مجتمع صنعتی و معدنی گل گهر شروع می شود.
تقی زاده گفت: در سال گذشته در حوزه حمل و نقل ۲۰۰ دستگاه کامیون خریداری شده است و به صورت اجاره به شرط تملیک به رانندگان واگذار شده است است.
وی با اشاره به خرید ۱۲ دستگاه لوکوموتیو و ۵۰۰ واگن در سال گذشته به وسیله شرکت گل گهر، اظهارداشت: امسال یک هزار واگن جدید خریداری خواهد شد تا مسئله حمل و نقل این منطقه حل شود.
مدیرعامل مجتمع صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان گفت: مناقصه واحد اکسیژن شماره یک دنیا فولاد نیز برگزار شده است و این واحد باید ظرف دو ماه آینده شروع به کار کند.
تقی زاده با بیان اینکه کارخانه آهک نیز آماده کلنگ زنی است، بیان کرد: زمین مورد نیاز جهت احداث بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی خریداری شده است است.
وی ادامه داد: در شهرستان بردسیر احداث واحد ۵۰۰ هزار تنی فولادآلیاژی در دستور کار است و جهت نخستین بار این واحد با تجهیزات داخلی انجام می شود.
معین اقتصادی منطقه ۷ مشمول بر شهرستان های سیرجان و بردسیر با اشاره به اینکه واحد تولید سه میلیون تن ورق را با چهار هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در امسال راه اندازی می شود، عنوان کرد: واحد ذوب دنیا فولاد تا سال آینده با ظرفیت یک میلون تن افتتاح می شود.
تقی زاده بیان کرد: فاز دوم نیروگاه بخار در شهریورماه امسال با ظرفیت تولید ۱۸۰ تا ۲۰۰ مگاوات راه اندازی می شود.
وی با اشاره به اینکه خط ۲ دنیا فولاد در آبان ماه به بهره برداری می رسد، گفت:خط ۷ کنسنتره گل گهر تا مهرماه راه اندازی می شود.
معین اقتصادی منطقه ۷ مشمول بر شهرستان های سیرجان و بردسیر یادآور شد: ۲۵ هزار واحد مسکونی جهت شهرستان سیرجان دیده شده است که در فاز اول پنج هزار واحد راه اندازی می شود.

تقی زاده، استاندار کرمان را دارای روحیه سرشار از نشاط و امید دانست و گفت: روح آنچه رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با اقتصاد مقاومتی تاکید کرده اند در مجموع گل گهر مورد تاکید واقع شده است است.
انتهای پیام/ی

واژه های کلیدی: سیرجان | اندازی | گل گهر | تولید | سیرجان | کرمان |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *