خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جشن روزجانباز درحسینیه ثارالله کرمان

مراسم مراسم خوش حالی روزجانباز با حضور خانواده های شهدا وایثارگران درحسینیه ثارالله کرمان برگزارشد.

جشن روزجانباز درحسینیه ثارالله کرمان

به گزارش گروه استان های کلوب خبرنگاران جوان از کرمان، در این مراسم مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با اشاره به اینکه جانبازان از پای افتادند تا ما در برابر دشمن های بایستیم گفت: این سرزمین مدیون از خود گذشتگی ها و جانبازی های 570 هزار جانبازی است که جهت سربلندی این سرزمین جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

عبارات مهم : کرمان
وی با بیان اینکه این آب و خاک 2 هزار جانباز قطع نخاعی دارد که دنیایشان در یک ویلچر خلاصه شده است است گفت: شاید سالهاست که پایشان با زمین آشنا نشده ولی روح بزرگشان با آسمانها آشنا است.

سردار محمدرضا حسنی سعدی با اشاره به اینکه استان کرمان بیش از 19 هزار جانباز دارد گفت: هزار و 914 نفر از جانبازان استان کرمان پس از تحمل سالها درد و زحمت امروز در میان ما نیستند.

وی با اشاره به از خودگذشتگی های جانبازان این سرزمین که به مولای خود حضرت ابوالفضل(ع) اقتدا کردند گفت: زحمات همسران و فرزندان این جانبازان در پرستاری و مواظبت از آنها قابل تقدیر و ستایش است.

حسنی سعدی جانبازان را پهلوانان و قهرمانان امروز کشور دانست و گفت: این افراد بدون هیچ منتی جان خود را تقدیم اسلام کردند و هنوز هم به آرمانهای انقلاب، امام و رهبری پایبند هستند .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با بیان اینکه مقام معظم رهبری هم از جانبازان هستند گفت: خداوند رهبر انقلاب را از سالها تبعید، زندان، شکنجه و چشمهای ناپاک بدخواهان به سلامت نگه داشت تا ذخیره روزگار جهت ما باشند.

انتهای پیام/ح

واژه های کلیدی: کرمان | انقلاب | جانباز | جانباز | جشن | قطع نخاع | کرمان | درد و رنج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *