خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نبرد بی برنده همشهری ها جهت کسب سهمیه ، منچسترسیتی 0 – منچستریونایتد 0

در یک بازی عقب مانده از لیگ برتر انگلیس، شهرآورد منچستر به میزبانی سیتیزن ها به تساوی ختم شد.

نبرد بی برنده همشهری ها جهت کسب سهمیه ، منچسترسیتی 0 - منچستریونایتد 0

به گزارش خبرنگار دنیای ورزشگروه ورزشی کلوب خبرنگاران جوان،در دیداری معوقه از هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس ، تیم های همشهری منچسترسیتی و منچستریونایتد در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به آخر رسید.
در این مسابقه پپ در غیاب سیلوا، استرلینگ را به ترکیب تیمش بازگردانده بود. مورینیو هم در نبود، زلاتان، پوگبا، روخو و سایر مصدومین تیمش، با ترکیبی محتاطانه تیمش را به زمین فرستاد:
منچسترسیتی

عبارات مهم : نیمکت

براوو، زابالتا، کمپانی، اوتامندی، کولاروف، توره، فرناندینیو، استرلینگ، دی بروین، سانه، آگوئرو

نیمکت: کابایرو، سانیا، فرناندو، ناواس، کلیچی، ژسوس، گارسیا

منچستریونایتد

دخیا، والنسیا، بایی، بلیند، دارمیان، هررا، کریک، فلینی، مارسیال، مخیتاریان، رشفورد

نیمکت: رومرو، شاو، فوسو منساح، توانزبه، یانگ، لینگارد، رونی

یونایتدها بازی را بهتر شروع کردند ولی پس از سپری شدن دقایق ابتدایی، سیتی ابتکار عمل را در دست گرفت و می توانستند در دقیقه 9 به گل برسند ولی ضربه سرخیو آگوئرو روی ارسال دی بروین به تیر دروازه برخورد کرد.
بازی با میدان داری سیتی و تلاش تیم میهمان جهت رسیدن به گل روی ضدحملات ادامه داشت. در دقیقه 25 اشتباه براوو در مهار یک توپ نزدیک به باز شدن دروازه سیتی منجر شد ولی خود این دروازه بان شیلیایی توانست ضربه میخیتاریان را مهار کند.

برتری سیتی ادامه داشت و بازیکنان این تیم، به خاص آگوئرو صاحب موقعیت خوبی شدند ولی درخشش داوید دخیا در درون دروازه منچستریونایتد، مانع از باز شدن دروازه شیاطین سرخ شد و نیمه اول بدون گل به آخر رسید.

نیمه دوم سیتیزن ها با دو برابر کردن فشار خود روی بازیکنان صاحب توپ حریف، مالکیت توپ خود و در نتیجه حملات خود بر روی دروازه حریف را زیاد کردن دادند. در برابر منچستریونایتد که به مشکل رنگ دروازه حریف را می دید، راهی جز دفاع کردن نداشت.

دقیقه 79 گرفتگی پای چپ کلودیو براوو او را مجبور به ترک میدان کرد و این ویلی کابایرو بود که به جای او وارد زمین شد.شدت مصدومیت دروازه بان سیتی طوری که به نظر می رسد فصل جهت او به آخر رسیده است.
در دقیقه 84 مروان فیلنی طی چند ثانیه دو کارت زرد دریافت کرد و از بازی اخراج شد. او ابتدا یک کارت زرد جهت جلوگیری از حمله سیتی از داور دریافت کرد و به محض شروع بازی دوباره روی آگوئرو اشتباه کرد و سپس با سر به او ضربه زد تا داور جهت اخراجش از زمین متقاعد شود.
با اخراج فلینی فشار تیم میزبان خیلی زیاد شد و حتی این تیم روی ضربه گابریل ژسوس به گل هم دست یافت ولی کمک داور بازی به درستی این گل را بابت خطای آفساید مردود اعلام کرد .
در نهایت این ددیار با همان نتیجه بدون گل تمام شد تا منچسترسیتی 65 امتیازی برتری یک امتیازی خود نسبت به رقیب همشهری را حفظ کرد و یک پله بالاتر از منچستریونایتد در رده چهارم باقی ماند تا مسابقه جهت کسب سهمیه لیگ قهرمانان نزدیکتر شود.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: نیمکت | دروازه بان | منچستریونایتد | منچسترسیتی | لیگ جزیره | دربی منچستر | لیگ برتر انگلیس |

نبرد بی برنده همشهری ها جهت کسب سهمیه ، منچسترسیتی 0 - منچستریونایتد 0

نبرد بی برنده همشهری ها جهت کسب سهمیه ، منچسترسیتی 0 – منچستریونایتد 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *