خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

صعود روخی بلانکو و آخر رویاپردازی شکسپیر ، لسترسیتی 1 (1) – اتلتیکو مادرید 1(2)

اتلتیکو مادرید در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر لسترسیتی به تساوی 1-1 رسید و با برتری 2-1 در مجموع دو دیدار، راهی مرحله بعد شد.

صعود روخی بلانکو و آخر رویاپردازی شکسپیر ، لسترسیتی 1 (1) - اتلتیکو مادرید 1(2)

به گزارش خبرنگار دنیای ورزشگروه ورزش کلوب خبرنگاران جوان،،از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقه های لیگ قهرمانان اروپا، لسترسیتی جهت جبران شکست یک بر صفر بازی رفت از اتلتیکو مادرید در استادیوم کینگ پاور پذیرایی کرد که این مسابقه با تساوی یک بر یک به آخر رسید تا شاگردان سیمئونه به نیمه نهایی افزایش کنند.

لسترسیتی

عبارات مهم : لیگ قهرمانان اروپا

ترکیب مهم (4-4-2): اشمایکل | مورگان – بنالوانه – سیمپسون – فوکس | اندیدی – آلبرایتون – درینک واتر – محرز | اوکازاکی – واردی

اتلتیکو مادرید

ترکیب مهم (4-4-2): اوبلاک | گودین – ساویچ – خوانفران – فیلیپه | گابی – خیمنز – سائول – کوکه | کاراسکو – گریزمان
این دیدار با برتری نسبی میزبان شروع شد. بعد از گذشت یک ربع تا بیست دقیقه از وقت کار، اوکازاکی می توانست روی نخستین موقعیت گل بازی، لسترسیتی را پیش بیاندازد ولی ضربه اش فاقد دقت بود و با اختلاف به بیرون رفت. اتلتیکو که نمایش محتاطانه ای داشت تلاش کرد خود را دروازه میزبان نزدیک کند.
دقیقه 26 نخستین خطر شاگردان سیمئونه روی دروازه لستر و اشمایکل با گل همراه شد. همکاری بازیکنان اتلتی به فلیپه لوییز در سمت چپ محوطه جریمه ختم شد، ارسال تماشایی این بازیکن در داخل محوطه جریمه به سائول رسید و این بازیکن با ضربه سر موفق شد توپ را دور از دستان اشمایکل وارد دروازه کند.
لسترسیتی که شرایطش را در ادامه لیگ قهرمانان اروپا بیش از پیش در خطر می دید تلاش در این داشت تا مالکیت توپ را در اختیار بگیرد ولی هافبک ها قدرتمند اتلتی مانع از این کار شدند و این تیم در ادامه با کنترل کردن بازی مانع از این شد تا لستر سیتی بتواند موقعیت حساسی به دست بیاورد.

نیمه نخست این دیدار در حالی به آخر رسید که لسترسیتی بازی را بسیار هجومی شروع کرد ولی بازی هوشمندانه شاگردانه ال چولو باعث شد تا اتلتی با ببرتری در نیمه نخست به رختکن برود.

نیمه دوم را هم تیم کریگ شکسپیر بهتر شروع و تلاش کرد با خلق موقعیت به مسابقه برگردد.
دقیقه 61 لستر به گل تساوی رسید. در محوطه جریمه اتلتیکو مادرید، بن چیلول شوتی را روانه دروازه اوبلاک کرد، این توپ بلاک شد و برابر جیمی واردی قرار داده شد و او نیز با یک ضربه هوشمندانه توپ را وارد دروازه اتلتیکو کرد.
در ادامه لستر باز هم به نمایش هجومی خود ادامه داد، این تیم موقعیت های خوبی جهت گلزنی داشت ولی دفاع جانانه اتلتی مانع از گلزنی روباه ها شد. حضور چیلول در نیمه دوم شرایط لستر را زیر و رو کرد ولی بازیکنان اتلتی با حفظ توپی که داشتند اجازه ندادند تا این بازیکن بتواند بیش از این ها شرایط این تیم را به خطر اندازد. با این وجود لستر باز هم در دقایق نهایی به حملات پر دامنه خود ادامه داد ولی موفق نشد در این دقایق به گل برسد.

در نهایت تلاش دو تیم در نتیجه تغییری ایجاد نکرد تا اتلتیکو مادرید در مجموعه دو دیدار رفت و برگشت 2-1 لسترسیتی را شکست داده و به دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یابد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: لیگ قهرمانان اروپا | قهرمانان | شکسپیر | لسترسیتی | اتلتیکو مادرید | لیگ قهرمانان اروپا | سیمئونه | روخی بلانکو

صعود روخی بلانکو و آخر رویاپردازی شکسپیر ، لسترسیتی 1 (1) - اتلتیکو مادرید 1(2)

صعود روخی بلانکو و آخر رویاپردازی شکسپیر ، لسترسیتی 1 (1) – اتلتیکو مادرید 1(2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *