خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دستم به جام قهرمانی نخورد/ برادری مان را بیرون از زمین هم ثابت کنیم ، امیری

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه آخر مراسم مراسم خوش حالی قهرمانی شلوغ شد و دستم به جام قهرمانی نخورد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی کلوب خبرنگاران؛ وحید امیری راجع به قهرمانی پرسپولیس اظهار کرد: یک سال زحمت کشیدیم تا به قهرمانی رسیدیم. اکنون که هواداران مان خوشحال هستند من هم خوشحالم که توانستیم جام بیاوریم. امیدوارم این پیروزی ها استمرار داشته باشد.
وی ادامه داد: خدا را شکر که نتیجه زحماتمان را گرفتیم. حمایت هواداران که هر لحظه پشت ما بودند، به ثمر نشست و ما قهرمانی را به آنها هدیه می کنیم. امیدوارم این موفقیت ها مستمر باشد.

عبارات مهم : برگزاری مراسم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس راجع به رویارویی با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما هنوز یک بازی خانگی داریم و یک دیدار دیگر ما برابر الهلال است که می توان گفت شرایط برابری با این تیم داریم. کار ما برابر الهلال سخت است، ولی هیچ کاری نشد ندارد. این نتیجه نگرفتن ما در آسیا هم اتفاقی بود. ما با تمام وجود به مصاف الهلال می رویم و هرچه شد لطف خداست.
امیری در پاسخ به این سؤال که آیا پیشنهاد خارجی دارد یا نه، بیان کرد: من قرارداد دو ساله با پرسپولیس بسته ام و تا آخر قراردادم سرباز این تیم خواهم بود.
وی در باره اینکه اگر پیشنهاد خیلی خوب خارجی رسید آیا قرارداد خود را با کلوب پرسپولیس فسخ می کند یا نه، گفت: پیشنهادی از سوی تیمهای خارجی دریافت نکردم ولی هرچه کلوب صلاح بداند، همان خواهد شد.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس راجع به برگزاری مراسم مراسم خوش حالی قهرمانی تصریح کرد: مراسم با نظم بود ولی در انتها کمی شلوغ شد که همه ناراحت شدند. من به عنوان یک بازیکن دستم به جام نخورد.
امیری در مورد شوخی بازیکنان پرسپولیس با وی در برنامه نود خاطر نشان کرد: اشکالی ندارد چر اکه این اتفاق رخ داده است. ما با هم برادر هستیم. امیدوارم برادری خود را در بیرون زمین هم نشان بدهیم. همان طور که با قدرت در زمین کنار هم پیش می رویم، هر لحظه کنار هم بمانیم.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: برگزاری مراسم | وحید امیری | پرسپولیس | فوتبال | خارجی | تیم پرسپولیس | جشن قهرمانی پرسپولیس | وحید امیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *