خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

خواص آب آناناس جهت سلامتی

آب آناناس به علت دارا بودن مجموعه‌ای از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها جهت سلامتی بافایده است و درمان خانگی و سنتی جهت التهاب و مسائل گوارشی به حس

خواص آب آناناس جهت سلامتی

به گزارش گروه وبگردی کلوب خبرنگاران جوان، همچنین خواص این نوشیدنی جهت سلامت سیستم ایمنی و تاثیر آن در تسریع وقت اصلاح بیماری مورد بررسی قرار گرفته است.

عبارات مهم : ایمنی
سایت مدیکال نیوز تودی به بعضی از خواص آب آناناس جهت سلامتی اشاره کرده که به شرح زیر است:

تقویت سیستم ایمنی: نوشیدن آب آناناس ممکن است سیستم ایمنی را تقویت و وقت اصلاح بیماری را سریع کند. مطالعه انجام گرفته در مجموعه جزایر فیلیپین روی تاثیرات آب آناناس در کودکان نشان می دهد کودکانی که روزانه از کنسرو آناناس مصرف می کنند کمتر در معرض مبتلا شدن به عفونت های ویروسی و باکتریایی قرار می گیرند.

هضم غذا: آناناس حاوی آنزیمی به نام بروملاین است که به تجزیه و هضم پروتئین ها کمک می کند. مصرف این آنزیم به شکل کپسول هم در کم کردن ورم، تسریع روند درمان و اصلاح درد پس از عمل جراحی موثر است.

سرطان:
نتایج یک مطالعه آزمایشگاهی نشان می دهد آب آناناس رشد تمامی سلول های سرطانی روده و تخمدان را متوقف می کند. هر چند مورد نیاز است مطالعات بیشتری روی نمونه های انسانی انجام گیرد تا وجود ارتباط بین مصرف آب آناناس و سرطان تایید شود.

سلامت پوست:
آب آناناس حاوی ویتامین C و بتاکاروتن است. این آنتی اکسیدان ها می توانند در مقابله با آسیب های پوستی ناشی از نور خورشید و آلودگی، کم کردن چین و چروک و اصلاح اوضاع کلی بافت پوست سودمند باشد.

آناناس همچنین حاوی املاح و مواد معدنی همچون منگنز، ویتامین C، تیامین، ویتامین B6، پتاسیم، منیزیم، مس و بتا کاروتن است.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ایمنی | سیستم | آناناس | آناناس | سلامتی | مطالعه | ویتامین | خواص آناناس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *