خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

رشد 23 درصدی پست های توزیع 4سال گذشته در مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از رشد 71/22 درصدی پست های توزیع در دولت یازدهم در مازندران خبر داد.

رشد 23 درصدی پست های توزیع 4سال گذشته در مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ساری، قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت : پنج هزار و 403 دستگاه پست توزیع با ظرفیت 462 مگا ولت آمپر چهارسال گذشته در حوزه توزیع برق مازندران نصب شده است است .

وی از احداث 766 کیلومتر شبکه فشار میانگین و 1630 کیلومتر شبکه فشار ضعیف در این مدت خبر داد و افزود : درصد احداث شبکه های فشار میانگین 64/7 و درصد احداث شبکه های فشار ضعیف 85/11 درصد در 4 سال اخیر زیاد کردن داشته است .

رشد 23 درصدی پست های توزیع 4سال گذشته در مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت : 192 هزار و 476 یکسان در این مدت به تعداد مشترکان این شرکت افزوده که نسبت به مدت مشابه سنوات گذشته ، رشد 61/17 درصدی را شاهد بودیم .

شهابی افزود: در این مدت 23 روستای زیر 20 خانوار فاقد برق از نعمت برق برخوردار شدند و تعداد روستاهای برقدار در آخر اسفندماه 95 به 2069 دِه رسیده است .

وی کم کردن تلفات را یکی از شاخص های اقتصادمقاومتی در مجموعه وزارت نیرو دانست و گفت : با تلاش شبانه روزی و جهادگونه و کارها در خور تحسین کارکنان عزیز و زحمتکش میزان تلفات این شرکت از 2/18 درصد در سال 92 در آخر سال 95 به 8/13 درصد کم کردن یافته که یکی از شاخص های مهم عملکردی محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران بر نقش ارزنده مدیریت مصرف در گذر از پیک تابستان تاکید کرد و از مجریان طرح های کم کردن پیک و مدیریت مصرف خواست تا با فعالیت های مضاعف و چشمگیر ، تمام تلاش و تلاش خود را جهت عبور از پیک تابستان بکار گیرند تا همچون گذشته کارنامه درخشانی از شرکت به یادگار گذاشته شود .

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از رشد 71/22 درصدی پست های توزیع در دولت یازدهم در مازندران خبر داد.

انتهای پیام/آ

واژه های کلیدی: تابستان | مازندران | رشد پست | رشد پست توزیع برق | توزیع برق | شبکه فشار برق | توزیع برق مازندران |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *