خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

خنثی سازی 30 برنامه بمب‌گذاری پارسال در کشور

بیش از 30 برنامه بمب‌گذاری به وسیله سربازان گمنام امام زمان(عج) پارسال کشف و خنثی شد.

خنثی سازی 30 برنامه بمب‌گذاری پارسال در کشور

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در پانزدهمین مراسم سالگرد درگذشت عزت الله دامادی نماینده فقید مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در امامزاده یحیی ساری گفت: طی سال گذشته بیش از 30 برنامه بمب گذاری به وسیله سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف و خنثی شده است است که فقط در مورد پنج مورد به مردم اطلاع رسانی شد.

وی افزود: سربازان گمنام امام وقت با هوشیاری تمام اجازه به چالش کشیدن کشور را به هیچ جانور تروریستی نمی دهد.

وزیر اطلاعات با اشاره به ناامنی در کشورهای متفاوت گفت: امروز امنیت پایدار در کشور وجود دارد.

خنثی سازی 30 برنامه بمب‌گذاری پارسال در کشور

علوی گفت: ملت کشور عزیزمان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس پیروزی های متوالی را کسب کردند و سربلند هستند و همواره نشان داده اند هیچگاه از شهادت در راه خدا و اسلام هراس ندارند.

وزیراطلاعات با اشاره به این توصیه که عطر ولایت اهل بیت ابتدا در خطه مازندران پیچیده است گفت: هرجایی از نقاط عملیاتی هشت سال جنگ تحمیلی رفتیم شاهد حضور مردم ولایتمدار مازندران و لشکر 25 کربلا بودیم و این نشان از شهادت طلبی فرزندان این خطه است.

علوی افزود: دوستی و صمیمت بین بنده و مرحوم دامادی که از سال ها قبل در مجلس شورای اسلامی به وجود آمدموجب حضور بنده در این مراسم شده است است.

بیش از 30 برنامه بمب‌گذاری به وسیله سربازان گمنام امام زمان(عج) پارسال کشف و خنثی شد.

وی با بیان اینکه مرحوم دامادی فردی دلسوز، خدوم و شریف جهت مردم حوزه انتخابیه خود بود.گفت: وی دارای سلامت نفس، متدین و متلزم به احکام شرع مقدس بود و خدمت به مردم را وظیفه خود می دانست.

انتهای پیام/آ

واژه های کلیدی: سربازان گمنام امام زمان | مجلس شورای اسلامی | مازندران | سربازان | برنامه | اسلامی | خنثی سازی | خنثی سازی بمب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *