خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توصیه معاون مدیر جمهور در ساری

معاون مدیر جمهور امروز در جلسه شورای اداری مازندران گفت: نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امید مردم را از بین نبرند.

توصیه معاون مدیر جمهور در ساری

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت الاسلام انصاری با بیان اینکه بهار امسال به تولد حضرت زهرا (س) معطر و شروع شد است، گفت: مردم کشور عزیزمان ایران در روزهای آینده به استقبال بهار سیاسی دیگری می روند.

وی افزود: مازندران مهد مردان سیاسی در تاریخ بوده و مردم فهیم این استان، سرزمین دل هایشان تابشگاه فرزندان اهل بیت بوده و مردانی از این سرزمین در طول قرون مشعل دار دفاع از اسلام بودند.

توصیه معاون مدیر جمهور در ساری

معاون مدیر جمهور گفت: در شروع معرکه انتخابات به مجموعه عظیم کارکنان دولت ظلم می شود بنابراین از ستادها و طرفداران نامزدها می خواهم تا پیام بعثت را انتقال کنند چرا که عرصه انتخابات فضایی جهت نشان دادن صداقت و کارکرد کاندیداها است.

حجت الاسلام انصاری افزود: مردم ما آگاه هستند و این روزها در مواجه با برنامه های نامزدهای کاندیداها قرار دارند و به خوبی کم انصافی و بی انصافی بعضی داوران را تشخیص و عکس العمل نشان می دهند.

وی گفت: ملت کشور عزیزمان ایران شعار و عوام فریبی را از هم خوب می شناسند و امروز در مرحله ای از رشد و بلوغ سیاسی قرار دارند که بتوانند برنامه ها را در فضای عمل با امکانات و واقعیات به داوری بنشینند.

معاون مدیر جمهور افزود: در شرایطی که دشمن از شیوه یاس آفرینی و کشتن امید در جامعه و … سوء استفاده می کند، این فرصتی است مغتنم جهت نامزدهای انتخابات در امیدافزایی چراکه شناسایی تهدیدهای بزرگ موجود و توان مندی های حال حاضر از اصول برنامه ریزی دولت تدبیر و امید بود.

معاون مدیر جمهور امروز در جلسه شورای اداری مازندران گفت: نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امید مردم را از بین نبرند.

وی همچنین با اشاره به ترساندن هسته ای و تهمت ساخت بمب اتم به دست دانشمندان کشور عزیزمان ایران گفت: این نوع تهدیدات از ابتدای کار دولت بود چراکه می درخواست کردند کشور عزیزمان ایران را به سمت نفت برابر غذا سوق دهند ، دقیقا همان بلایی که سر عراق آوردندو این یک ترساندن بزرگ بود.

معاون مدیر جمهور افزود: روحانی مساله فرماندهی در جنگ و دفاع را خوب می آشنایی و این جنگ جنگی دیگر بود و فرماندهانی از همان جنس می طلبید، فرماندهان دیپلماتیک ما هم 18 ماه برابر همه قدرت دنیا ایستادند و مذاکره کردندو در این مصاف ایستادگی کردند و در نهایت با هدایت های مقام معظم رهبری و برنامه های رییس جمهوری توانستیم این ترساندن رابه وقت تبدیل کنیم.

وی گفت: دولت احساس کرد این اقتصاد در حال فوت نیازمند کار اورژانسی است به همین علت معجزه بزرگ در حوزه اقتصادی انجام داد و این دولت، دولت پرکار و پایه رشد و توسعه است.

انتهای پیام/ع

واژه های کلیدی: ایران | سیاسی | برنامه | انتخابات | رییس جمهور | برنامه ریزی | معاون مدیر جمهور | حجت الاسلام انصاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *