خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تاکید بر زیاد کردن تسهیلات بخش مسکن

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: باید ۳۰ درصد از اعتبارات تسهیلاتی استان به بخش مسکن تخصیص داده شده است یابد.

تاکید بر زیاد کردن تسهیلات بخش مسکن

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علی فرخزاد در نشست شورای مسکن استان افزود: رکود حاکم در صنعت ساختمان استان کمی از آمار کشوری بالاتر است بنابراین باید تلاش های مورد نیاز را در اصلاح اوضاع این بخش به کار گرفت.
وی اضافه کرد:در سالهای رونق مسکن آمار ساخت و سازدر قزوین هر سال چهار تا چهار هزار و ۵۰۰ واحد بود و گاهی اوقات این رقم به ۸ هزار واحد نیز زیاد کردن می یافت که همین مساله باعث شد تا امروز شاهد تعداد زیادی واحد خالی بدون متقاضی باشیم.
فرخزاد با اشاره به اینکه در حال حاضر پروانه ۷۲ واحد تجاری بزرگ در قزوین صادر شده است که تاکنون عملیات اجرایی آن شروع نشده است، گفت : از سوی دیگر ۲ تا سه طرح بزرگ در دست احداث مانند مجموعه یک هزار و ۲۰۰ واحدی مهر و ماه را داریم که به صورت نیمه تمام باقی مانده است و باید جهت تکمیل مورد پیگیری قرار گیرد.
فرخزاد افزود: با شروع عملیات ساختمانی این طرح ها بدون شک شاهد رونق نسبی در زمینه ساخت و ساز ها و به تبع آن رونق تولید مسکن نیز خواهیم بود.
وی در ادامه با اشاره به ایجاد اتاق فکر از سوی دفتر فنی استانداری با حضور نمایندگانی از شهرداری، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، بنیاد شهید، بهزیستی، نظام مهندسی ساختمان، نمایندگان بانک های عامل و سایر دستگاه هایی که به نوعی با ساخت و ساز سروکار دارند، افزود: همه ایده های مطرح شده است در این اتاق فکر بررسی و در نهایت جهت تصویب و پیگیری به شورای تامین مسکن استان ارائه می شود.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: قزوین | ساختمان | نظام مهندسی ساختمان | افزایش تسهیلات | بخش مسکن | 30 درصد | صنعت ساختمان | قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *