خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جاسوسی از حریم شخصی و اخاذی یک میلیارد و پانصد میلیون ریالی

رئیس پلیس فتا استان خوزستان از رسیدگی به پرونده‌ای خبر داد که در آن از زندگی شخصی و شخصی فردی فیلم تهیه کرده و قصد اخاذی داشتند.

جاسوسی از حریم شخصی و اخاذی یک میلیارد و پانصد میلیون ریالی

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه اینترنت کلوب خبرنگاران جوان؛ سرهنگ حسنوند در این باره گفت : شخصی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و بیان داشت که افرادی با تهیه فیلم از حریم شخصی وی اقدام به ترساندن و اخاذی به مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال کرده و این امر موجب سلب آسایش و آبروریزی جهت خانواده ام شده است است لذا خواستار رسیدگی به پرونده می باشم.

عبارات مهم : شناسایی
وی افزود: با توجه به حساسیت عنوان و تاکید مقام قضایی، پرونده در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفته و افراد مظنون که اقدام به ارسال پیام در شبکه های اجتماعی جهت اخاذی کرده بودند با کارها فنی و شگردهای پلیسی شناسایی شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد : پس از شناسایی مظنونین اکیپی به مخفیگاه آنها وارد شده است و کلیه سیستم های موبایلی ، مخابراتی و رایانه ایی آنها ضبط شده است و متهمین جهت تکمیل پرونده و با هماهنگی مقام قضایی به این یگان دلالت داده شدند.

وی در ادامه گفت: در بازجویی های صورت گرفته و با توجه به ادله و مستندات اکتشافی از سیستم های به دست آمده فرد مذکور به بزه انتسابی معترف گردید و انگیزه خود از انجام این عمل ، اخاذی عنوان نمود.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان در آخر گفت: هموطنان می بایست همواره در اینترنت رعایت نکات امنیتی و پیکربندی تجهیزات و نرم افزارهای ضدبدافزار و جاسوس افزار را در اولویت قرار داده و تا حد امکان آگاهی خود را در این زمینه زیاد کردن دهند تا خدایی نکرده مشکلی برایشان پیش نیاید.

واژه های کلیدی: شناسایی | پرونده | میلیون | سیستم | پلیس فتا | اخاذی | اینترنت |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *