خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سی و چهارمین جشنواره جهانی فجر شروع به کار کرد

دیدار کوتاه رضا میر کریمی با اهالی رسانه در سالن یک پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

سی و چهارمین جشنواره جهانی فجر شروع به کار کرد

به گزارش خبرنگار حوزه سینماگروه فرهنگی کلوب خبرنگاران جوان؛ دیدار کوتاه اهالی رسانه با رضا میرکریمی با نیم ساعت تاخیر، قبل از پخش فیلم سینمایی «معلم»، در سالن یک پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

عبارات مهم : خبرنگاران جوان
در ابتدا مراسم کیوان کثیریان به خبرنگاران خوش آمد گفت و اظهار داشت: جشنواره بین الملل مراسم افتتاحیه ندارد و کمتر با مواجهات غیر مورد نیاز رو به رو هستیم.

رضا میرکریمی، دبیر جشنواره اظهار داشت: جشنواره فردا شروع می شود ولی ما این برنامه را گذاشتیم تا اهالی رسانه یک روز زودتر جشنواره را شروع کنند.

وی ادامه داد: ما جهت برگزاری جشنواره استاندارد و خوب، نیاز به لوازم نرم افزاری داریم و ما همه تلاشمان را کردیم که جشنواره شخصیت و نظم داشته باشد که همه این ها در بخش نرم افزاری جای می گیرد.
میرکریمی گفت: ما حتی مخاطبان جشنواره را هم بررسی کردیم ولی جشنواره به لوازم سخت افزاری نیز نیاز دارد، جهت مثال جشنواره کاخی می خواهد با پانزده سالن سینما و این دست ما نیست.
دبیر جشنواره بیان کرد: ولی دیدیم که جشنواره فقط فیلم نشان دادن نیست، بلکه یک آیین فرهنگی هنری است که در آن فیلم هم نمایش می دهد.
میرکریمی اظهار داشت: ما امسال به مجموعه سینما ها سالن اضافه کردیم و استقبال از جشنواره جهت ما غافل گیر کننده بود، البته ما هنوز هم در قدم اول هستیم.

وی ادامه داد: تعداد همراهان و عوامل فیلم زیاد است و کارگردانان بیش از هفتاد درصد آثار جشنواره در کاخ جضور پیدا خواهند کرد و ما در دو دانشکده نشست های علمی داریم و از حضور اساتید خارجی هم بهره خواهیم برد.

میرکریمی افزود: در این دوره از جشنواره بزرگداشت هم برگزار خواهیم کرد و یک برنامه خاص هم جهت سینمای کشور عزیزمان ایران داریم که اکران فیلمی است که به سفارش جشنواره به وسیله عزیز ساعتی ساخته شده، که طی مراسمی به نمایش در خواهد آمد.

وی اظهار داشت: امسال از پارسال جلوتریم و زود شروع کردیم.

میرکریمی رو به خبرنگاران عنوان کرد: حتما مسائل جشنواره را صادقانه انتشار دهید چون ما به اصلاح کار فکر می کنیم، پس بیایید دست به دست هم دهیم تا اتفاق خوبی ییفتد.
کثیریان در آخر گفت: جهت ششصد نفر از اهالی رسانه کارت صادر شده است و مجموع کارت های صادر شده است 8 هزار است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: خبرنگاران جوان | رضا میرکریمی | اهالی رسانه | میرکریمی | جشنواره | افزاری | رضا میرکریمی | جشنواره جهانی فجر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *