خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بازگشت سازندگان مستند «ژوان» از فرانسه

فیلم مستند «ژوان» همزمان با سالروز عملیات مرصاد از شبکه‌های یک، سه و قرآن پخش می‌شود.

بازگشت سازندگان مستند «ژوان» از فرانسه

مهری سرخیل تهیه کننده فیلم مستند «شهید ژوان» در گفت وگو با خبرنگار حوزه سینماگروه فرهنگی کلوب خبرنگاران جوان؛ در خصوص ویژگی ها و مراحل ساخت این اثر گفت: مستند «شهید ژوان» به سفارش شرکت حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه، بسیج و به کارگردانی حسین بیات در حال تولید است و هم اکنون به مراحل نهایی خود رسیده است. به زودی تدوین می شود و همزمان با سالروز عملیات مرصاد آماده پخش از شبکه های یک، سه و قرآن پخش می شود .
سرخیل ادامه داد: مستند ژوان داستان جوانی اهل فرانسه با موهایی بور و صورت ای کاملا اروپایی است که از پدری مسلمان و تونسی و مادری مسیحی و فرانسوی زاده شد؛ او با شنیدن صحبت های حضرت امام (ره) که به زبان فرانسوی ترجمه شده است بود، پیرو خط امام در پاریس می شود و پس از آن به کشور عزیزمان ایران آمد و مسلمان شد.

عبارات مهم : تهیه کننده – کارگردانی

این تهیه کننده بیان کرد: این برنامه طی سه مرحله در قم، عملیات مرصاد و در فرانسه تهیه شد؛ در حال حاضر فیلمبرداری از قم و مدرسه فیضیه قم (حوزه علمیه) را، در هفت روز با یک دوربین به اتمام رسانده ایم، این تصویرهای مشمول بر چگونگی روند تحصیل طلبه های اروپایی در کلاس ها و مصاحبه با مدرسان و دوستان ژوگوم در فضایی که دوره دیده اند، می شود.
وی افزود: برنامه های سفر ما به فرانسه نیز عبارتند از: رفتن به خیابان مسجد، کانون و اماکنی که حضرت امام خمینی (ره) صحبت می کردند و نماز می خواندند، منزل امام در نوفل لوشاتو، که ژوکوم در آن جا پای صحبت های حضرت امام (ره) بوده است. البته به دنبال دوستان ژوکوم، پدر و مادر و نامزد او را پیدا نکردیم. ولی دوستان زیادی داشت که خیلی همکاری کردند تا صحنه های خوب و مصاحبه های جذابی داشته باشیم؛ ما حدود 15 روزدر فرانسه اقامت داشتیم.
عوامل این فیلم مستند عبارتند از:
تهیه کننده: مهری سرخیل، کارگردان: حسین بیات، کارشناس- کارگردان: مهدی نقویان، نویسنده: مهدی نعمت الهی و حسین بیات، دستیار کارگردان: ابوالفضل بیات، مدیر تولید: منیر میرگلوی بیات، تدوین: حسین بیات و مدیر فیلمبردار: حسین بیات. تدارکات: محمدرضا قیداری
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: تهیه کننده | کارگردانی | فرانسوی | کارگردان | فرانسه | برنامه | مستند | شهید ژوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *