خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پرداخت تسهیلات مقاوم سازی واحدهای روستایی

بیش از 26 میلیارد ریال تسهیلات مقاوم سازی به روستائیان شهرستان سپیدان پرداخت شد.

پرداخت تسهیلات مقاوم سازی واحدهای روستایی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی شیروانی دوست مدیر بنیاد مسکن شهرستان سپیدان گفت: به منظور زدودن غبار محرومیت و توسعه روستایی در شهرستان سپیدان  138 فقره تسهیلات به مبلغ 26 میلیارد و 60 میلیون ریال پارسال به روستاییان این شهرستان پرداخت شد.

 

عبارات مهم : تسهیلات
وی ادامه داد: همچنین پارسال 40 فقره تسهیلات مقاوم سازی مانده از سال قبل با اعتباری معادل شش میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شد.  
 
علی شیروانی دوست بر لزوم پایان کار واحد هایی که در حوادث خسارت دیده و از تسهیلات مقاوم سازی و تسهیلات بازسازی استفاده کرده اند تاکید کرد.
 
مدیر بنیاد مسکن شهرستان سپیدان تصریح کرد: پرداخت 50 فقره تسهیلات قرض الحسنه تعمیری با اعتباری معادل یک میلیارد ریال، اتمام عملیات تهیه طرح هادی همه 155 روستای بالای 20 خانوار جمعیت در شهرستان، پیش بینی بازنگری طرح ها ی دو روستا با اعتباری معادل 900 میلیون ریال نیز در پارسال انجام شده است .  
 
علی شیروانی دوست ، نقشه برداری و تفکیک 5 هکتار از اراضی ملی واقع در روستاها، تملک 31 هکتار زمین برای واگذاری به اشخاص و متقاضیان، واگذاری و تحویل 70 قطعه زمین به متقاضیان را از دیگر فعالیت های این بنیاد در سالی که گذشت اعلام کرد.
 
وی اظهار کرد: صدور 856 جلد سند مالکیت شهری و روستایی با همکاری اداره ثبت اسناد، اجرای طرح هادی در سه روستای شهرستان با اعتباری معادل 3 میلیارد ریال، اجرای طرح های بهسازی در 13 روستای شهرستان از محل اعتبارات استانی و دو درصد اعتبارات نفت و گاز معادل 17 میلیارد ریال نیز سال گذشته انجام شده است.

انتهای پیام/ن

واژه های کلیدی: تسهیلات | پرداخت تسهیلات | مقاوم سازی واحدهای روستایی | شهرستان سپیدان | تسهیلات مقاوم سازی | شیراز |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *