خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بهره برداری از بیش از 400 طرح در استان فارس

411 طرح عمرانی با صرف افزون بر 1 هزار و 500 میلیارد تومان هزینه ، در دومین سفر مدیر جمهور به فارس به بهره برداری رسید.

بهره برداری از بیش از 400 طرح در استان فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روحانی مدیر جمهور امروز در سفر به فارس، بیمارستان پیوند اعضای بوعلی سینا، بزرگترین مرکز پیوند خاورمیانه را افتتاح کرد.

عبارات مهم : رییس جمهور
وی همچنین 411 طرح را به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح کرد که در پی آن جهت 10 هزار و 611 نفر اشتغالزایی شد.

رئیس جمهور در پیام افتتاح 10 کتابخانه عمومی فارس اظهار کرد: زیاد کردن تولید فیلم و استقبال مردم از سینماها و تئاتر، فعال شدن مساجد در بخش های قرآنی و فرهنگی، این پیام را دارد که ما امروز شاهد یک فضای پرنشاط تر و آرام تر جهت مردم فرهنگ دوست کشور عزیزمان ایران هستیم.

رئیس جمهور ادامه داد: انسان ها استعدادهای بیکران و بی شماری دارند و نیازمند نشاط است که کتاب شاعرانی چون حافظ و سعدی، این نشاط را به افراد انتقال یافته می کند.

وی با اشاره به بحران آب در کشور عزیزمان ایران اظهار کرد: اگر مسئله آب را مدیریت نکنیم با مسئله اساسی رو به رو می شویم و بهره برداری صحیح از منابع مهمترین راه حل این مسئله است.

روحانی با بیان اینکه طرح های آبیاری بخش کشاورزی در سال های اخیری بسیار خوب بوده است اضافه کرد: طرح 303 هزار هکتاری آبیاری نوین فارس، یکی از این مهمترین طرح ها است که امروز افتتاح شد.

رئیس جمهور با بیان این که کشاورزی ما در چند سال گذشته در زمینه های متفاوت افتخارآفرین بوده است گفت: اجرای طرح های آبیاری نوین و طرح های گلخانه ای بسیار مهم است.

روحانی با اشاره به ایجاد راه های آسفالته در روستاها ادامه داد: در چند سال گذشته کارها بسیار خوبی در زمینه توسعه حمل و نقل بزرگراه ای، ریلی و هوایی انجام شده است و تا آخر فعالیت این دولت، 5 استان به شبکه ریلی متصل می شوند و تلاش های بسیار خوبی هم در جهت نوسازی ناوگان هوایی صورت گرفته است.

رئیس جمهور افزود: کارهای انجام شده است در زمینه اکتشاف معادن در 3 سال و نیم گذشته، 2 برابر کارها انجام شده است در سال های قبل از دولت یازدهم است و این نشان می دهد که کشور ما بیش از آنچه تاکنون اطلاعات داشتیم دارای سرمایه های بزرگی است.

وی با اشاره به اینکه مردم فارس 20 سال منتظر افتتاح ورزشگاه پارس شیراز بودند گفت: ورزشگاه 50 هزار نفری شیراز، از طرح های مهم مد نظر دولت یازدهم بود و امروز خوشحالم که این ورزشگاه تکمیل و افتتاح شده است است.

رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزیر ورزش و جوانان، مبنی بر شروع عملیات اجرایی ساخت مجموعه ورزشی بزرگ جهت بانوان در این استان نیز اظهار کرد: تصمیم جهت ساخت این مجموعه ورزشی و تامین امکانات و شرایط جهت ورزش بانوان، بسیار حائز اهمیت است.

روحانی با اشاره به اهمیت مترو و نقش آن در توسعه شهری و صرفه جویی در وقت مردم ادامه داد: امروز 3 کیلومتر خطر متروی شیراز و ایستگاه زندیه به بهره برداری رسید و به زودی طرح های بعدی متروی شیراز هم با همین سرعت انجام و تکمیل شود.

روحانی همچنین بیان کرد: براساس گزارش وزیر نیرو، تاکنون در کشور عزیزمان ایران با احتساب این سد، 174 سد افتتاح شده است و تنها در دولت یازدهم این سی امین سدی است که بهره برداری می شود و امیدوارم تا آخر دولت این تعداد به 35 سد برسد.

امروز 12 محصول صنایع الکترونیک با اعتبار 780 میلیارد ریال، مرکز ‏آموزشی، پژوهشی و درمانی (بیمارستان 600 تختخوابی) ابوعلی سینا با اعتبار 4 هزار و 840 ‏میلیارد ریال بخش شخصی و اشتغالزایی یک هزار 800 نفری، 231 طرح بهداشتی و درمانی ‏استان با اعتبار 2 هزار و 454 میلیارد ریال،‎ ‎سد مخزنی چشمه علاقه با اعتبار 926 میلیارد ریال، راه ‏اصلی سرورستان-خرامه، باند دوم شیراز-فیروزآباد-جم و کمربندی فسا با اعتبار یک هزار 50 میلیارد ‏ریال، 20 طرح متعلق به بخش کشاورزی در سطح استان با اعتبار 290 میلیارد ریال بخش شخصی و ‏اشتغالزایی 132 نفر، سیستم آبیاری نوین در استان با اعتبار 185 میلیارد ریال بخش دولتی و 41 ‏میلیارد ریال بخش شخصی و اشتغالزایی 837 نفر، 33 طرح صنعتی و 6 طرح زیرساختی شرکت ‏شهرک های صنعتی استان با اعتبار یک هزار و 432 میلیارد ریال بخش خصوصی، مجموعه ورزشی ‏پارس ( استادیوم 50 هزار نفری با اعتبار 800 میلیارد ریال)، 3 کیلومتر خط متروی شیراز و ایستگاه ‏زندیه با اعتبار 2 هزار و 500 میلیارد ریال و اشتغالزایی 150 نفر، 10 باب کتابخانه عمومی با اعتبار ‏‏30 میلیارد ریال، 85 طرح صندوق خرد محلی روستایی استان فارس و 560 صندوق خرد محلی در ‏سراسر کشور با اعتبار 12 میلیارد ریال بخش شخصی و اشتغالزایی یک هزار و 600 نفر و 4 سالن ‏چند منظوره ورزشی مجموعه کارگران با اعتبار 60 میلیارد ریال و اشتغالزایی 20 نفر با حضور ‏رییس جمهوری به بهره برداری رسید و یا رونمایی و افتتاح شد.

آغاز عملیات اجرایی 37 طرح بخش بهداشت و درمان با اعتبار 515 میلیارد ریال، شهر بین المللی ‏سلامت و گردشگری پارس با اعتبار 7 هزار و 800 میلیون دلاری بخش شخصی و اشتغالزایی 5 ‏هزار نفر، 30 کیلومتر بزرگراه و 24 کیلومتر راه مهم و 3 تقاطع غیرهمسطح در سطح استان با ‏اعتبار هزار و 530 میلیارد ریال شروع شد.‏

انتهای پیام/ن

واژه های کلیدی: رییس جمهور | رئیس جمهور | رئیس جمهور | استان فارس | اعتبار | شیراز | سفر مدیر جمهور | بهره برداری از طرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *