خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بارگذاری اطلاعات تمام شهرک صنعتی های فارس در سامانه GIS

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس از بارگذاری اطلاعات 61 شهرک و ناحیه صنعتی در استان در سامانه GIS خبر داد.

بارگذاری اطلاعات تمام شهرک صنعتی های فارس در سامانه GIS

به گزارش گروه استان های کلوب خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهپور قنبری مدیرعامل شهرک های صنعتی استان فارس گفت: با راه اندازی و اجرایی کردن این سیستم در شهرک ها و نواحی صنعتی سرمایه گذاران می توانند از آخرین اطلاعات اوضاع واگذاری زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی به صورت آنلاین مطلع شوند.

عبارات مهم : سیستم

قنبری افزود: با بارگذاری اطلاعات شهرک صنعتی بزرگ شیراز، اطلاعات مکانی تمامی شهرک های صنعتی درحال واگذاری استان فارس در این سامانه ثبت شده است است.
وی بیان کرد: در زمینه مدیریت شهرک ها و نواحی صنعتی و نیز فراهم آمدن بستر مناسب جهت سرمایه گذاران، وجود اطلاعات دقیق از مختصات، مساحت و اطلاعات کامل قطعات واحدهای صنعتی جهت ساماندهی و برنامه ریزی امری مهم و مهم بوده که این سامانه این ظرفیت را مهیا کرده است.
قنبری ادامه داد: سیستم سامانه ای GIS به منظور ایجاد تعامل و سهولت در واگذاری زمین به سرمایه گذاران با مشخصات و اطلاعات مکانی و توصیفی دقیق راه اندازی شده است است و با اجرای این سیستم اطلاعات تمام زمین ها و امکانات موجود در شهرک ها و نواحی صنعتی به صورت عملیاتی از طریق سایت http://gis.isipo.ir در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت تا با آگاهی از اطلاعات موجود بتوانند نسبت به انتخاب، خرید زمین و سرمایه گذاری مناسب اقدام کنند.

وی اظهار داشت: راه اندازی سیستم GIS باعث پاسخـگویی به نیـاز کاربران، ساماندهی و زیاد کردن بهره وری از منابع موجود، بهینه سازی سرمایه گذاری و سرعت و دقت در کار می شود.
قنبری گفت: نشانه از اجرای این طرح حمایت از بخش تولید و سرمایه گذاران است.

وی افزود: اطلاعات و آمار مبنای برنامه ریزی هر سازمانی است و جمع آوری تمام اطلاعات شهرک ها مشمول بر نقشه ها، تأسیسات زیربنایی و جداول توصیفی مرتبط با آن ها در جهت مشخص کردن اوضاع موجود در شهرک ها و نواحی صنعتی نقش مؤثری در برنامه ریزی و حمایت از این صنایع ایفا می کند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس تصریح کرد: شرکت صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور عزیزمان ایران با اجرای این طرح به دنبال ارتقای سطح خدمات در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی و بهره گیری مطلوب مردم از خدمات دولت الکترونیک است تا بتواند با اطلاعات دقیق و مناسب، فضای کسب وکار را اصلاح بخشد و موجب رشد و توسعه اقتصادی شود.

فارس عنوان دوم کشور را در تعداد شهرک های صنعتی به خود تخصیص داده شده است داده است.
انتهای پیام/ر

واژه های کلیدی: سیستم | اطلاعات | بارگذاری | سرمایه گذار | سرمایه گذاری | بارگذاری اطلاعات | اطلاعات تمام شهرک های صنعتی | فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *