خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اقدام فعالان اقتصادی آباده جهت ثبت اطلاعات انبار کالاها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آباده گفت: فعالان اقتصادی شهرستان آباده جهت ثبت اطلاعات انبار کالاها اقدام کنند.

اقدام فعالان اقتصادی آباده جهت ثبت اطلاعات انبار کالاها

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ خلیل سلیمانپور مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت آباده گفت: با توجه به اجرای طرح سامانه جامع انبارها، الزامی است که فعالان اقتصادی این شهرستان اطلاعات انبار کالاهای خود را در این سامانه ثبت و شناسه انبار دریافت کنند.

عبارات مهم : اقتصادی
سلیمانپور با اشاره به اینکه این طرح منحصر به کالاهای خاص و یا با مقدار معین نیست بلکه مشمول بر هر نوع کالا و با هر میزان می شود، افزود: فعالان اقتصادی جهت ثبت اطلاعات انبار کالاهای خود باید به سامانه www.nwms.irمراجعه کنند و در صورت هر گونه ابهام با شماره تلفن 44337760 اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آباده تماس بگیرند.

وی ادامه داد: تمام فعالان اقتصادی بخش دولتی و شخصی در حوزه های متفاوت صنعت، معدن، کشاورزی، دامپروری، اصناف و دخانیات که دارای انبار هستند ملزم به ثبت اطلاعات واحدهای نگهداری کالای خود (انبارها) و دریافت شناسه انبار هستند.

سلیمانپور اظهار داشت: منظور از انبار ها و مراکز نگهداری کالاها، تمام مراکز بارگیری، تخلیه، نگهداری یا ذخیره کالا است و این مراکز مشمول بر سیلو ها، سردخانه ها، واحدهای تولیدی، کارخانه ها، معادن، اصناف و مزارع کشاورزی می شود.

وی بیان کرد: همچنین مسئولان انبارهای فرآورده های نفتی، مزارع، واحدهای پرورش طیور و دام سبک و سنگین، صید ماهی، سردخانه ها در حوزه کشاورزی و همه واحدهای خرده فروشی و عمده فروشی محصولات بهداشتی، گل و گیاه و محصولات فلزی و غیر فلزی مشمول این طرح هستند.

سلیمانپور با بیان اینکه با براق سازی شبکه توزیع می توان از عرضه و توزیع کالاهای قاچاق در بازار جلوگیری کرد، تصریح کرد: در حال حاضر به باعث قاچاق کالا، سالیانه 15 تا 20 میلیارد دلار خسارت به تولید کشور وارد می شود.

آباده در فاصله 274 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است است.
انتهای پیام/ر

واژه های کلیدی: اقتصادی | نگهداری | اطلاعات | اقدام فعالان | فعالان اقتصادی | ثبت اطلاعات | اطلاعات انبار کالاها | شهرستان آباده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *