خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کارکرد معلمان در جامعه امروز نیازمند بازنگری‌ است

نایب مدیر کمیسیون آموزش مجلس گفت: کارکرد معلمان و نقش آنان در رشد و ارتقاء جامعه نیازمند بازبینی است.

کارکرد معلمان در جامعه امروز نیازمند بازنگری‌ است

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی کلوب خبرنگاران جوان؛ داوود محمدی نایب مدیر کمیسیون آموزش مجلس در مراسم گلباران محل شهادت شهید مطهری که در محل شهادت وی صبحگاه امروز برگزار شد، گفت: کارکردهای معلمان به تأسی از شهید مطهری که در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و حتی آسیب های اجتماعی کار کرده می تواند مورد بازبینی قرار بگیرد.
وی افزود: اگر تألیفات و اندیشه های شهید مطهری در مدارس امروز بازخوانی شود می توانیم شاهد رشد تربیتی، علمی و اخلاقی جوانانی باشیم که عهده دار آینده کشور هستند.

عبارات مهم : آموزش

محمدی با تأکید بر نقش معلمان در ارتقاء عرصه های گوناگون در کشور اظهار داشت: تربیت اندیشه دانش آموزان امروز بر عهده معلمان است و از این جهت معلمان باید از حقوق کافی برخوردار باشند تا نقش آن ها جهت تمام جامعه تأثیرگذار باشد.
وی اشاعه فرهنگ هر موضوعی در کشور را از رسالت های معلمان دانست و بیان کرد: در بسیاری از جهات که نتیجه های خوبی گرفته نشده اندیشه های معلمانی، چون شهید مطهری در جامعه تبیین نشده است که باید این عنوان مد نظر متولیان آموزش کشور باشد.
نایب مدیر کمیسیون آموزش مجلس گفت: نظر شهید مطهری اسلام ناب بود و با توجه به تفکرات استراتژی شهید مطهری که یک عالم واقعی بود باید در کنار علم به دانش آموزان جهت فکری و فرهنگی داد که مرجع وظایف معلمان شهید مطهری می باشد.
وی تصریح کرد: باید اهمیت گزینش و حضور حداکثری معلمان و دانش آموزان در مدارس تبیین شود که همگان بدانند که انتخابات یک کار انتقادی است و در دنیای پر آشوب سیاسی تفهیم این عنوان و تربیت نسل با معلمان عزیز این مرز و بوم می باشد.
گفتنی است؛ مراسم یادواره شهید مطهری همه ساله در مقرّ شهادت شهید مطهری به همت آموزش و پرورش منطقه ۱۲ پایتخت ایران و اداره کل آموزش و پرورش استان پایتخت ایران برگزار می شود.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: آموزش | سیاسی | معلمان | شهید مطهری | تربیت نسل | کارکرد معلمان | کمیسیون آموزش مجلس | تربیت جوانان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *