خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تلاش بر برطرف مسائل پیش روی طرح های زیربنایی درچابهار

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این کمیسیون مسائل پیش روی طرح های زیربنایی این شهرستان را بررسی و جهت حل آنها تلاش های مورد نیاز را انجام خواهد داد.

تلاش بر برطرف مسائل پیش روی طرح های زیربنایی درچابهار

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علاء الدین بروجردی بر جذب سرمایه گذاری خارجی تاکید کرد و افزود: توسعه سواحل مکران به امنیت پایدار منطقه کمک خواهد کرد.

عبارات مهم : امنیت
وی همچنین در دیدار از پروژه راه آهن چابهار- زاهدان – سرخس مشهد در چابهار گفت : با تکمیل این خط ریلی تحول بزرگی در جابجایی کالا صورت خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان چابهار نیز گفت : پروژه راه آهن چابهار- زاهدان – سرخس مشهد به طول هزار و 640 کیلومتر در حال حاضر 21 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ایوب درویشی با بیان اینکه تاکنون سه هزار و 540 میلیارد ریال جهت این طرح هزینه شده است است، افزود : جهت تکمیل این طرح 42 هزار میلیارد ریال دیگر نیاز است.

درویشی افزود: براساس اعلام قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان مجری این طرح در صورت تخصیص به موقع اعتبارات ، این طرح تا آخر سال 1398 تکمیل و به بهره برداری می رسد.

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی روز گذشته از ظرفیت های تجاری، اقتصادی و امنیتی جنوب سیستان و بلوچستان از جمله نوار ساحلی و مناطق مرزی شهرستان های چابهار و سرباز دیدن کردند.

بازدید از مرز دره دور تنگه صلاه و مورتان سرباز، شهرک پتروشیمی، بندر شهید بهشتی و کلانتری، خلیج گواتر تا مرز ریمدان، مناطق حاشیه نشینی، بازارچه های مرزی ریمدان و پیشین از جمله برنامه های سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی به شهرستان های چابهار و سرباز بود.

انتهای پیام/گ

واژه های کلیدی: امنیت | سرباز | پروژه | زاهدان | کمیسیون | رفع مشکلات | زیربنایی چابهار | رئیس کمیسیون مجلس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *