خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آمارهای بخش‌های متفاوت دولت با هم نمی‌خواند ، دوباره وعده صد روزه دادن به مردم تکرار کار گذشته است

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: این که دوباره از سوی آقای روحانی وعده صد روزه مطرح شده است تکرار کار گذشته است و مطرح کردن این مسئله در ارزش فردی که در جایگاه ریاست جمهوری است، نیست.

آمارهای بخش‌های متفاوت دولت با هم نمی‌خواند ، دوباره وعده صد روزه دادن به مردم تکرار کار گذشته است

لاله افتخاری عضو حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی کلوب خبرنگاران جوان؛ اطراف تکرار وعده 100 روزه از سوی حجت الاسلام روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: روحانی در دوره گذشته وعده صد روزه را مطرح کرد مردم هم خوشحال شدند و گفتند حتما جهت اجرایی کردن این وعده برنامه هایی تدوین شده است است.
وی ادامه داد: آقای روحانی بعدا گفت که معنای وعده صد روزه این نبوده که در صد روز کار انجام شود بلکه منظور این بوده که طی صد روز گزارش وضع موجود را به مردم ارائه می دهیم، بنابراین به اعتقاد بنده کسی که می خواهد مدیر جمهور شود باید پیش از نامزدی در انتخابات بداند که وضع کشور چیست و در چه راهی قدم برمی دارد.

عبارات مهم : انتخابات ریاست جمهوری – انتخابات

افتخاری تصریح کرد: در این دوره دیگر نیازی نیست به مردم وعده صد روزه بدهند، گزارش وضع کشور روی میزشان است بگویند که چه کارهایی انجام شده است و به مردم توضیح دهند.
عضو حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه باید آمارهای دولت بر مبنای واقعیت های موجود باشد گفت: آقای روحانی باید به صورت واقعی برنامه های خود را به مردم بگوید تا مردم بر اساس واقعیت ها و بررسی اوضاع کشور تصمیم بگیرند که به کدام کاندیدا رای بدهند.

افتخاری با بیان اینکه مطرح کردن دوباره وعده صد روزه تکرار کار گذشته است افزود: این مسئله در ارزش کسی که مدیر جمهور بوده و چهار سال هم سابقه کار در عرصه اجرایی کشور را دارد، نیست، بخش های متفاوت دولت آمارهایشان با هم نمی خواند، درست است که برنامه منسجمی ارائه دهند تا مردم هم تصمیم ارزش را بگیرند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | انتخابات | برنامه | افتخاری | الهه افتخاری | انتخابات ریاست جمهوری | وعده های انتخاباتی | وعده صد روزه انتخابات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *