خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جامعه اسلامی هندوستان می تواند در حل مسائل دنیا اسلام بسیار اثر گذار باشد

هيئتی از علما و انديشمندان اهل سنت هند که به دعوت مجمع تقریب مذاهب اسلامی در کشور عزیزمان ایران به سر می برند، با آیت الله “محسن اراکی” دبیر کل مجمع جهانی ت

جامعه اسلامی هندوستان می تواند در حل مسائل دنیا اسلام بسیار اثر گذار باشد

به گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی کلوب خبرنگاران جوان؛ آیت الله محسن اراکی در این دیدار که شامگاه دوشنبه در محل مجمع جهانی تقریب در پایتخت ایران برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه کشور عزیزمان ایران و هندوستان در بسیاری از جهات به خاص از لحاظ فرهنگی به یکدیگر نزدیکند، اظهار داشت: رفت وآمد میان علما و شخصیت های اثر گذار می تواند زمینه ها را جهت همکاری های فرهنگی زیاد فراهم سازد.

عبارات مهم : اسلام
وی با اشاره به سفر اخیرش به هندوستان، اظهار داشت: در این سفر در دیدار با علما و شخصیت های هند تأکید کردم که هندوستان و جامعه اسلامی هندوستان دارای جایگاه خاص ای در دنیا اسلام است و می تواند در تقویت وحدت مسلمین و حل مسائل دنیا اسلام بسیار اثر گذار و مؤثر باشد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب تأکید کرد: با توجه به مسائل دنیا اسلام یکی از مهم ترین نیازهای دنیا اسلام وحدت و اتحاد است ما انتظار داریم علمای هندوستان در این عرصه نقش مؤثری داشته باشند.

آیت الله اراکی در ادامه خواستار راه اندازی دانشگاه علوم اسلامی در هندوستان شد که در این دانشگاه، مذاهب متفاوت اسلامی تدریس شود.

همچنین دبیرکل مجمع جهانی تقریب در ادامه پیشنهاد عضویت علمای هندوستان در مجمع عمومی مجمع جهانی تقریب و اتحادیه جهانی علمای مقاومت را مطرح کرد که با استقبال علمای حاضر روبرو شد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: اسلام | اسلامی | هندوستان | هندوستان | جامعه اسلامی | آیت الله اراکی | هندوستان | مجمع تقریب مذاهب اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *