خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ضرورت توجه وزارت کار به نظارت مستمر بر معادن ، اعزام تیمی از کمیسیون صنایع و معادن مجلس به محل اتفاق آزاد شهر

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بازرسی وزارت کار و تعاون باید نظارت مستمری بر معادن داشته باشد.

ضرورت توجه وزارت کار به نظارت مستمر بر معادن ، اعزام تیمی از کمیسیون صنایع و معادن مجلس به محل اتفاق آزاد شهر

سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی کلوب خبرنگاران جوان؛ از اعزام تیمی از نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن مجلس جهت بررسی اتفاق فرو ریختن آزاد شهر به دستور مدیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر شما کم کاری کدام دستگاه در این اتفاق محسوس است گفت: در این رابطه نیاز است ابعاد اتفاق بدون حواشی سیاسی مورد بررسی قرار گیرد تا قضاوت های انجام شده است صحیح باشد.

عبارات مهم : کمیسیون صنایع و معادن – مقام معظم رهبری

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه قطعا کمیسیون صنایع پس از ارائه گزارش مذکور می تواند به خوبی در این رابطه اظهار نظر کند تاکید کرد: گزارش کمیسیون صنایع و معادن راجع به اتفاق آزادشهر در صحن علنی مجلس هم قرائت خواهد شد.
مقدسی با بیان اینکه باید از تجهیزات و ماشین آلات ایمنی در معادن استفاده شود گفت: باید در رابطه با اتفاق مذکور نظارت های مستمری از جانب دستگاه هایی از جمله بازرسی وزارت کار و تعاون در معادن صورت می گرفت تا از بروز این قبیل حوادث جلوگیری شود.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به مبحث معادن و ایجاد اشتغال از آن گفت: به هر تقدیر ما در حوزه معادن باید به مبحث نظارت و کنترل آنها توجه بیشتری داشته باشیم لذا هر چقدر کار گسترده ای در معادن ایجاد شود مورد نیاز است همان قدر هم نظارت ها زیاد کردن پیدا کند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: کمیسیون صنایع و معادن | مقام معظم رهبری | وزارت کار | دستگاه | کمیسیون | سیاسی | اشتغال | مقدسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *