خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بیش از 180نفر برای شورای شهرها و روستاهای سمنان کاندیدا شدند

تعداد 189 نفر برای کاندیداتوری شوری شهرها و روستاهای سمنان ثبت‌نام کردند .

بیش از 180نفر برای شورای شهرها و روستاهای سمنان کاندیدا شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سید عباس دانایی در جلسه ستاد انتخاباتی سمنان با تأکید بر اولویت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت : حضور مردم در انتخابات دلیل محکمی برای اثبات حاکمیت اصول دموکراسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حمایت مردم از این نظام است.

عبارات مهم : انتخابات ریاست جمهوری
سید عباس دانایی با اشاره به برخی توطئه‌های دشمن برای تخریب نظام در شرایط انتخاباتی کشور افزود : تفرقه‌افکنی و ایجاد فتنه و از بین بردن اعتماد مردم به مسئولان از مهم‌ترین نقشه‌های دشمن در عرصه انتخابات است و باید نسبت به آن توجه ویژه داشت و از مکر و حیله‌های دشمن برای نابودسازی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران آگاه بود.

فرماندار سمنان حضور مردم پای صندوق‌های آراء در 29 اردیبهشت‌ماه امسال را موجب شکوفایی امنیت و توسعه پایدار در کشور دانست و تصریح کرد : تاکنون با برگزاری انتخابات متعدد در ادوار گذشته ملت ایرانی با حضور کم‌نظیر درصحنه انتخابات حمایت از این نظام را به جهانیان ثابت کردند و در هر دوره انتخاباتی این حضور پررنگ‌تر می‌شود.

وی ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی ایران را یکی از اهداف شوم دشمنان قسم‌خورده این مرزوبوم عنوان کرد و خاطر نشان کرد : انتخابات یک مسئله اساسی و سرنوشت‌ساز برای هر کشور است و نباید به ‌سادگی از آن بگذریم چراکه انتخابات در داخل موجبات امیدواری مردم به‌ نظام و از خارج موجبات ناامیدی دشمنان از شکست این نظام را در پی دارد.

دانایی با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است اظهار داشت : انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت کشور را به مدت چهار سال رقم می‌زند به همین دلیل باید به معیارها و ملاک‌های شخص اصلح در انتخاب کاندیدای موردنظر توجه کنیم.

فرماندار سمنان با اشاره به اینکه انتخابات یک حماسه سیاسی عظیم در جهان است تصریح کرد: ایجاد یک فضای امن سیاسی برای کاندیداهای انتخاباتی و مردم برای حضور در عرصه انتخابات به‌منظور حضور حداکثری باید در اولویت فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

دانایی افزود : مشارکت و حضور مردم از تمام اقوام و احزاب زمینه‌ساز توسعه ملی و حفظ جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطوح مختلف بین‌المللی است.

انتهای پیام / ذ

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | ستاد انتخابات | انتخابات | ایرانی | دانایی | اسلامی | ایران | اخبار انتخابات 96

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *