خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بلیت فیلم “ماجرای نیمروز”در دستان اهالی فرهنگ و هنر

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، بلیت فیلم “ماجرای نیمروز” را در بین اهالی فرهنگ و هنر زنجان توزیع می‌کند.

بلیت فیلم "ماجرای نیمروز"در دستان اهالی فرهنگ و هنر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ معاون امور هنری و سینمایی این اداره کل، با اعلام خبر فوق افزود: در جهت حمایت از این فیلم، سانس خاص ای در ساعت ٢١ طی یکی از روزهای آتی جهت اهالی فرهنگ و هنر زنجان در نظر گرفته شده است که به زودی روز دقیق آن اعلام می شود.
محمدی ادامه داد: هر سال در جهت حمایت از آثار هنری و سینمایی، بلیت تعدادی از فیلم ها با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار اصحاب فرهنگ و هنر قرار می گیرد که فیلم های “فروشنده” ساخته اصغر فرهادی و “محمد رسول الله” ساخته مجید مجیدی در سال های گذشته از جمله آنها بود.

عبارات مهم : ماجرای نیمروز
وی افزود: فیلم ماجرای نیمروز از دیروز به روی پرده سینما بهمن زنجان رفته و در نخستین روز اکران با استقبال بالای مخاطبان این شهر مواجه شده است است.

ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان، نویسندگی محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی و تهیه کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۵ است که در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر، برنده سیمرغ بلورین عالی ترین فیلم جشنواره، سیمرغ بلورین عالی ترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین عالی ترین فیلم از نگاه تماشاگران شد. همچنین بهزاد جعفری طادی برنده سیمرغ بلورین عالی ترین طراحی صحنه و لباس شد.

این فیلم یک تریلر پلیسی است که در بستر قصه به حوادث و وقایع سال ١٣٦٠ می پردازد.

در این فیلم مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی ، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی و مهدی پاکدل به ایفای نقش می پردازند.

انتهای پیام/م

واژه های کلیدی: ماجرای نیمروز | سیمرغ بلورین | فرهنگ | زنجان | برنده | ماجرای نیمروز | سینما | فیلم سینمایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *