خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

صدور پیام روز جهانی کار و کارگر استاندار خوزستان از سوی استاندار

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، پیامی صادر نمود.

صدور پیام روز جهانی کار و کارگر استاندار خوزستان از سوی استاندار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ متن پیام غلامرضا شریعتی، به این شرح است:

عبارات مهم : اسلامی
“کار و کارگر در فرهنگ اسلامی ایرانی از جایگاه خاص و خاص برخوردار است در اسلام کار نه تنها به منظور تامین زندگی و به عنوان اشتغال اقتصادی و رهایی از وابستگی به بیگانگان مهم و واجب است که به عنوان عالی ترین عبادت، مقدس ترین جهاد و مستمرترین تلاش مورد تاکید و سفارش قرار گرفته است. فرهنگ کار می تواند زمینه مناسب جهت سختکوشی، خلاقیت، نوآوری، احساس تعهد و مسئولیت پذیری را در جامعه کار فراهم کند. رسالت مهم توسعه و تقویت بنیان های اقتصادی هر جامعه بر عهده کارگران بوده از طریق کار آن ها تامین می شود در واقع کارگران یکی از مهمترین ارکان توسعه در کشور بوده که در تعیین کیفیت زندگی و آینده جامعه نقش اساسی ایفا می کنند.

در جریان مبارزات انقلاب اسلامی نیز با همت و تلاش مثال زدنی کارگران به خاص کارگران خطّه جنوب و با تبعیت از فرامین حضرت امام (ره) نقش مهمی در تسریع و پیروزی انقلاب اسلامی داشتند. پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با ایجاد وقت های برابر و زدودن موانع طبقاتی، کارگران جایگاه واقعی خود را به درستی دریافته و در توسعه اقتصادی و به گردش درآوردن چرخ های صنعتی کشور رسالت خطیری را عهده دار شدند که بخش اعظم پیشرفت های بدست آمده حاصل زحمات کارگران عزیز و زحمت کش در عرصه های متفاوت کار و تولید است. هر چند مسائل کارگران عزیز بر کسی پوشیده نیست ولی برطرف موانع و مسائل معیشتی کارگران در دولت تدبیر و امید به درستی مورد اهتمام و توجه قرار گرفته که البته با برداشتن گام های موثرتر و همت مضاعف همه مسئولان و با بسط عدالت اجتماعی زودتر این مهم محقق خواهد شد.

اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته به همه کارگران عزیز و زحمتکش و ارج نهادن به مقام شامخ آنان به عنوان خدمتگزار نظام و دولت در چهارچوب وظایف و مسئولیت های قانونی از هیچ تلاش و کوششی جهت برطرف موانع و محدودیت های معیشتی و اجتماعی کارگران دریغ نخواهم کرد.

امید است در سال«اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» در جهت سیاست ها و فضای سازنده ایجاده شده است با تلاش کارگران شریف، گام های بزرگ دیگری در راه توسعه، رونق، پیشرفت و کسب دستاوردهای اقتصادی جهت ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران و استان خوزستان عزیز برداریم”.

انتهای پیام

واژه های کلیدی: اسلامی | اشتغال | انقلاب | پیروزی | اقتصادی | کارگران | تولید و اشتغال | صدور پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *