خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ارسال شدن 700 اثر به دبیرخانه هفته گرافیک اهواز

دبیر هفته گرافیک اهواز ازارسال ۷۰۰ اثر از بیش از ۸۰ هنرمند در حوزه های متفاوت به دبیرخانه در اهواز خبرداد.

ارسال شدن 700 اثر به دبیرخانه هفته گرافیک اهواز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ محمدکاظم فلسفی، دبیر هفته گرافیک اهواز اظهار کرد: این رویداد جهت سال دوم با همکاری همه هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی برگزار می شود. امسال رویکرد متفاوت با اهداف بزرگتری داریم و امیدواریم زیرساخت های تولیدات هنرمندان را بهتر و منسجم تر کند.

عبارات مهم : ارسال
وی افزود: روزگار بلندمدتی هنرمندان تراز اول کشور از خوزستان بودند ولی سال های اخیر خروجی های هنرمندان ما در این استان به صفر رسیده است. باید این روند را معکوس کرده و کاری کنیم تا هنرمندان با استعداد شناسایی و مشغول به تولید اثر شوند.

دبیر هفته گرافیک اهواز تصریح کرد: اثرات هنرمندان ما الزاما باید اثر هنری باشد؛ حاشیه تولید هنر زیاد است ولی تولید اثر هنری متأسفانه کم هست.

فلسفی بیان داشت: به هر حال بر اساس مسئولیتی که داریم تصمیم بر شناسایی زیاد هنرمندان و در برابر آشنایی زیاد آنها با فعالیت های ما گرفته ایم.

وی عنوان کرد: امسال با فراخوانی که دادیم تعداد آثار زیاد کردن پیدا کرده و بیش از ۷۰۰ اثر از بیش از ۸۰ هنرمند در حوزه های متفاوت به دبیرخانه ارسال شده است است. سال گذشته شاید حدود ۳۰۰ اثر زیاد نرسیده بود ولی امسال خوشبختانه استقبال بسیار خوبی شد.

دبیر هفته گرافیک اهواز ادامه داد: جهت طراحی پوستر این رویداد حدود ۷۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد و از این بین یک پوستر را گزینش کردیم.

فلسفی در ارتباط با داوری آثار گفت: داوری آثار به وسیله مدرسان دانشکده هنر دانشگاه شهید چمران انجام و آثار بدون ذکر هنرمند و با کدبندی از سوی داوران مورد داوری قرار گرفت.

وی افزود: امیدواریم که اداره ارشاد و مسئولان متولی هنر در عمل هم کلام خود را بروز داده و در میدان وارد عمل شده است و از ما حمایت کنند. زوایای حمایت مختلفی را مطالبه داریم که پرسشها مالی و سخت افزاری از آن جمله هستند.

دبیر هفته گرافیک اهواز گلایه کرد: نخستین جایی که مکان ما است یعنی موزه هنرهای معاصر را از ما گرفتند و این باعث ایجاد مسائل در حوزه سخت افزاری شده است است.

فلسفی اضافه کرد: جایگاه فعلی موردنظر ما نیست و خیلی بهتر و نیرومند تر می توانیم عمل کنیم و هرچند با برگزاری این رویداد به هر حال حرکت های خوبی انجام شده است است.

وی در ارتباط با اثر هنرمند در فضای شهری گفت: جهت ایجاد این ارتباط با شهرداری تلاش های بسیاری انجام شده است ولی به نتیجه مطلوبی دست پیدا نکرده و متاسفانه در حال حاضر اوضاع نابصری در شهر همه را آزار می دهد.

وی اظهار کرد: هفته جهانی گرافیک از ۲۷ آوریل و هشت اردیبهشت شروع و همه کشورها آن را برگزار می کنند. در حال حاضر حداقل ۱۰ شهر کشور عزیزمان ایران در حال برگزاری هستند.

دبیر هفته گرافیک اهواز خبر داد: ۱۰۰ اثر از بین ۷۰۰ اثر ارسالی به نمایشگاه راه پیدا کردند. همچنین پوستر، نشانه، صفحه آرایی، تایپوگرافیک و طراحی روی جلد کتاب بخش هایی هستند که آثار هنرمندان پذیرفته شده است است.

انتهای پیام/م

واژه های کلیدی: ارسال | اهواز | گرافیک | هنرمند | گرافیک | هنرمندان | ارسال | 700 اثر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *