خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

عجیب ولی واقعی،با تغذیه رنگ چشمانتان را تغییر دهید.

شاید باورتان نشود ولی تغییر رنگ چشم انطور هم که اغلب ما فکر میکنیم امری بعید و دور از ذهن نیست. همه ما تمام ژن

عجیب ولی واقعی،با تغذیه رنگ چشمانتان را تغییر دهید.

عجیب ولی واقعی،با تغذیه رنگ چشمانتان را تغییر دهید

عبارات مهم : ضد عفونی کننده – مرطوب کننده
شاید باورتان نشود ولی تغییر رنگ چشم انطور هم که اغلب ما فکر میکنیم امری بعید و دور از ذهن نیست. همه ما تمام ژن هایی که مسئول رنگ چشمان،رنگ پوست، رنگ موهایمان و.. را در دن ان ای مان داریم که ثابت و تغییر ناپذیر است. در مورد رنگ چشم تقریبا رنگ چشم تا دوسالگی بر مبنای ویژگی های ژنتیکی دی ان ای ثابت میشود ولی این بدان معنا نیست که تغییر رنگ چشم امکان پذیر نیست.همانطور که با تغذیه میتوان پوستی روشنتر و موهایی براق تر داشت این عنوان در رنگ چشمان هم صادق است. بعضی مواد غذایی وجود دارند که می توان با خوردن آنها چشمانی روشنتر و براق تر داشت. از آنجا که رنگ چشم به اعتقاد بعضی در زیبایی صورت بسیار اثر گذار است، هستند افرادی که دوست داشتند رنگ چشمانشان به رنگ دیگری بود، اگر شما جز کسانی هستید که دوست دارید چشمانتان روشنتر بود مواد غذایی زیر را در رژیم غذایی تان وارد کنید.

عجیب ولی واقعی،با تغذیه رنگ چشمانتان را تغییر دهید.

۱۰ مواد غذایی که رنگ چشم تغییر میدهد.

شاید باورتان نشود ولی تغییر رنگ چشم انطور هم که اغلب ما فکر میکنیم امری بعید و دور از ذهن نیست. همه ما تمام ژن

۱- زنجبیل یکی از مواد آشنا شده است جهت جلوگیری از بیماری سرطان روده است.هم چنین زنجبیل ابتدا به سرطان تخمدان در بانوان را کم کردن میدهد. تحقیقات ثابت کرده است که این ماده ی غذایی بافایده از آسم جلوگیری میکند علاوه بر این همه فایده های مهم زنجبیل به تغییر رنگ چشم شما نیز کمک میکند.

۲- اگر شما مشتاق هستید که رنگ چشم خود را تغییر دهید حتما باید در رژیم غذایی خود از آجیل بهره ببرید.بادام کمترین میزان کالری را در بین دیگر مغذها دارد.شما با اضافه کردن آجیل به رژیم غذایی خود به تدریج شاهد روشن شدن رنگ چشم های خود خواهید بود.لطفا از خوردن آجیل بو داده خودداری کنید زیرا در معرض دمای اوج قرار گرفته اند.

۳- چای chamomille غلظت بالای هورمون هایی که بر اثر استرس در جریان خون ترشح میشوند را کم کردن میدهد.و چشمان شما را گرم تر (شفاف تر) نشان میدهد.این چای هم چنین به درمان التهاب غشاء مخاطی و نیز مسائل دستگاه گوارشی کمک خواهد کرد.هم چنین از چای chamomille میتوانید در وان حمام به عنوان یک آرامش بخش استفاده نمایید و به درمان زخم ها و آفتاب سوختگی های پوست خود کمک نمایید.

عجیب ولی واقعی،با تغذیه رنگ چشمانتان را تغییر دهید.

۴- گوشت مشمول بر مواد مغذی و معدنی نظیر منیزیم و روی است که در تغییر رنگ عنبیه بسیار بافایده هستند.فرآورده های گوشتی منبع غنی از پروتئین بافایده جهت بدن هستند.گوشت هم چنین به سلامت بدن و اعضای حیاتی کمک بسیاری میکند.

شاید باورتان نشود ولی تغییر رنگ چشم انطور هم که اغلب ما فکر میکنیم امری بعید و دور از ذهن نیست. همه ما تمام ژن

۵- روغن زیتون دارای شگفتی های بسیار و متعدد میباشد که عالی ترین دارو جهت تمامی امراض میباشد.روغن زیتون دارای موادی هم چون اسید لینولئیک، لینولنیک اسید و اسید اولئیک ، است که رنگ چشمان شما را براق تر مینماید.هم چنین این روغن عالی ترین درمان کننده درد مفاصل و نیز عالی ترین مرطوب کننده طبیعی است.روغن زیتون استرس و نیز کلسترول بد خون را کم کردن میدهد.

۶– چای UVA ursi
این چای تسکین دهنده فورا به چشمان شما ظاهری درخشان تر میدهند.این چای یک ضد عفونی کننده ی شدید از ظریق دفع سموم بدن به وسیله ی ادرار است.و نیز به عنوان یک درمان موثر جهت بیماری های متفاوت پوستی به شمار میرود.هم چنین تحقیقات جدید اهمیت آن را در درمان آرتروز نشان داده است.

عجیب ولی واقعی،با تغذیه رنگ چشمانتان را تغییر دهید.

۷- مقدار عسل در رژیم غذایی خود را زیاد کردن دهید.این امر میتواند به تغییر چشم شما کمک بسیاری نماید.با این حال عسل مصرفی باید کاملا طبیعی باشد.استفاده مداوم از این معجون طبیعی ، میتوان رنگ چشم شما را روشن تر نماید.عسل منبعی قنی از قند طبیعی بوده و جهت سلامتی بدن بسیار بافایده میباشد.غلظت فروکتوز ۳۸٫۲ درصد آن میتواند در رژیم ایده آل باشد.عسل رفلکس اسید در بدن را کم کرده و جای زخم ها و سوختگی ها را به سرعت التیم میبخشد و در خط اول دفاع از بدن ما قرار گرفته است.

۸- استفاده منظم از پیاز در رژیم غذایی موجب تغیراتی در رنگ چشم و هم چنین در پوست میشود.پیاز در کم کردن سرطان روده نیز بیار موثر میباشد.درون پیاز ترکیباتی از گوگرد و نیز ویتامین c وجود دارد و آثار شگفت انگیزی بر روی مو و پوست میگذارد.از جمله ترکیبات عمده در پیاز میتوان به فولات اشاره کرد که به کم کردن افسردگی و بی خوابی و تنظیم اشتها کمک میکند.

۹- غذاهای دریایی منبع غنی از ویتامین ها و مواد معدنی نظیر ویتامین های B، C ، A، D، E ، کلسیم و ویتامین K هستند.آهن، منیزیم و فسفر نخستین مواد موجود در ماهی هستند که منجر به تغییر رنگ چشم خواهند شد. قرار دادن ماهی به طور منظم در رژیم غذایی درتغییر رنگ چشم ها تاثیر خواهند داشت.

۱۰- اسفناج منبع غنی از کاروتنوئید لوتئین است که جوانی را به چشمان شما هدیه میدهد.آهن بسیار زیاد موجود در اسفناج باعث روشن تر شدن (شفاف) چشمان شما میگردد.یک فنجان اسفناج خام ۲۷ کالری انرژی دارد. این منبع غذایی عظیم مشمول بر منیزیم ، پتاسیم ، ویتامین A و فولات است.مشخص شده است آلفا لیپوئیک موجود در اسفناج مانعی جهت تغییرات ناشی از استرس در بدن میباشد.یک رژیم غذایی حاوی اسفناج از سرطان جلوگیری میکند و هم چنین به آسم کمک کرده و فشار خون را میکاهد.اسفناج استخوان را محکم ساخته و در حفظ و زیبایی مو و پوست بسیار موثر است.

تغییر رنگ چشم

واژه های کلیدی: ضد عفونی کننده | مرطوب کننده | سرطان تخمدان | درمان التهاب | درمان آرتروز | بیماری سرطان | مواد غذایی | رژیم غذایی | سرطان روده | ویتامین | درمان مو

عجیب ولی واقعی،با تغذیه رنگ چشمانتان را تغییر دهید.

عجیب ولی واقعی،با تغذیه رنگ چشمانتان را تغییر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *