خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آغاز به کار همایش نظام سلامت در اسلام در مشهد

همایش نظام سلامت در اسلام با تاکید بر آموزه های رضوی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد شروع به کار کرد.

آغاز به کار همایش نظام سلامت در اسلام در مشهد

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز مشهد، حجت الاسلام دکتر ابراهیمی بهره مندی دبیر علمی همایش نظام سلامت در اسلام گفت: گزاره های دینی و گستره نظام سلامت، روش شناسی گزاره های طبی در اسلام، آسیب شناسی روشی و محتوایی مطالعات طب و دین، از جمله محورهای این همایش است.
وی نشانه از برگزاری این را همایش تضارب آرا بر مبنای تئوریک و فکری در بحث سلامت به خاص باتکیه بر مباحث دینی بیان کرد و افزود: در این همایش نشانه دریافت یک نتیجه واحد نیست بلکه دست اندرکاران این همایش به دنبال القای تفکر صحیح در جامعه هستند تا بتوانیم مطالب غیر واقعی را در این زمینه خارج کنیم.

عبارات مهم : برگزاری
دبیر علمی این همایش گفت: متاسفانه در جامعه ما تبیین دقیقی از بحث سلامت به خاص زمانی که پرسشها ایدئولوژیکی و فکری مطرح می شود ارائه نشده و به همین علت سلامت دستخوش سوءاستفاده های زیادی شده است است و موجب گسترش تعداد مدعیانی شده است است که در بیرون دانشگاه به انجام کارهای غیر علمی می پردازند.
دکتر ابراهیمی افزود: بعضی از این افراد با تکیه بر مبانی دینی این واکنش‌ها اشتباه را انجام می دهند و این حساسیت کار را اوج می برد و در این راستا تمام تلاش این همایش این است که یک تبیین دقیق از بحث سلامت مد نظر اسلام را ارائه دهد و جایگاه تئوریک و ایدئولوژیکی بحث سلامت را در متون دینی مورد بحث قرار دهد تا با این گام راه را بر سوءاستفاده افراد سود جو ببندد.
وی با اشاره به ارسال ۱۲۰ مقاله به دبیرخانه این همایش گفت: تعدادی از اندیشمندان به صورت خاص مقالاتی را به این همایش ارائه داده اند که به صورت صحبت در مدت وقت برگزاری ارائه خواهد شد.
انتهای پیام// م.م

واژه های کلیدی: برگزاری | همایش | سلامت | اسلام | آغاز همایش | نظام سلامت | آموزه های رضوی | خراسان رضوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *