خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اعدام متجاوز به عنف در بیرجند

حکم اعدام متجاوز به عنف دارای سوابق متعدد کیفری در زندان مرکزی بیرجند اجرا شد.

اعدام متجاوز به عنف در بیرجند

به روایت گروه خبری گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ با طرح شکایت دختر جوانی مبنی بر تجاوز مأموران انتظامی عنوان را از مصادیق خاص اعلام و با کمک شاکی متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.
بنابراین گزارش، این زن جوان 26خردادماه 94 زن جوانی در مراجعه به کلانتری محل سکونت خود گفت: با توجه به موقعیت شغلی، نیمه شب به منزل رسیدم و از آنجا که پدر و مادرم آن شب در دِه بودند، پس از رسیدن به منزل به علت خستگی خوابیدم .
وی افزود: با ایجاد سر و صداهایی از خواب بیدار شدم در یک لحظه سایه ای نظرم را جلب کرد هنگامی که به خودم آمدم با دیدن فرد ناشناسی پشت در هال جیغ کشیدم ولی او به طرف من حمله ور شد و بعد از کتک کاری و ترساندن با چاقو به زور به من تجاوز کرد .

عبارات مهم : اعدام

در پیگیری از روند این پرونده یک منبع آگاه در دادگستری استان گفت: متهم 27 ساله سوابق متعدد کیفری در زمینه های دزدی به عنف،عمل منافی عفت،جرایم مواد مخدر و ایجاد مزاحمت و ایراد ضرب عمدی را در پرونده خود داشته است.
وی افزود: رأی صادره از دادگاه کیفری یک استان،متهم به آن اعتراض کرد و دوباره پرونده مورد بررسی قرار داده شد و رأی صادره تایید شد و با ارسال رأی به دیوان عالی کشور در شعبه چهارم مهر تأیید آن بر پرونده خورد.
این منبع آگاه گفت: در مراحل فرجام خواهی متهم تقاضای عفو داشت که در کمیسیون عفو تقاضای متهم تایید نشد و در ادامه ادعای توبه کرد که توبه وی به لحاظ احراز نشدن مردود آشنا شد.
بنا به گفته این منبع آگاه با تایید رای صادره جهت متجاوز به زنای به عنف که در دیوان عالی کشور مورد تأیید قرار داده شد تشریفات قانونی انجام و جوان 27 ساله ، روز چهارشنبه،6 اردیبهشت ماه در زندان مرکزی بیرجند با چوبه دار اعدام شد.
انتهای پیام/ب

واژه های کلیدی: اعدام | پرونده | بیرجند | اعدام متجاوز | متجاوز به عنف | سوابق کیفری | زندان مرکزی | بیرجند خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *